پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان

پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان
رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان خوزستان از نهم تا دوازدهم بهمن سال جاری در اهواز خبر داد.

عبدالحسین رضایی زاده گفت: این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان و با هدف حمایت از تولید ملی، تقویت ساخت داخل و بومی سازی تجهیزات صنعت نفت برگزار خواهد شد.

 

 وی افزود: نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان با توجه به ظرفیت های گسترده استان به عنوان زادگاه صنعت نفت کشور و  استقرار بزرگترین شرکت های بالادستی و پایین دستی در خوزستان به پیشنهاد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و تایید وزارت نفت از سال ١٣٨٨ هر ساله برگزار شده است. 

 

 رضایی زاده اظهار کرد: در نمایشگاه امسال ٩ شرکت تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیریت های فنی، تولید، تدارکات و امور کالا و اداره پژوهش و فناوری توانمندی ها و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

 

 رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: هر ساله در این نمایشگاه میزگردها و پنل های تخصصی متعددی برای سازندگان داخلی و  با حضور مدیران ارشد مناطق نفت خیز جنوب تشکیل می شود که زمینه شناسایی نیاز های صنعت نفت و توانمندی شرکت های داخلی را فراهم کرده و تفاهم نامه ها و قراردادهای متعددی را بدنبال دارد.

 

بر اساس این گزارش شرکت ها و صنعتگران علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این نمایشگاه می توانند به وب ‌سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان به آدرس ahwazfair.net مراجعه نمایند.  

۲۱ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۵۵
تعداد بازدید : ۷۹۷