وزیر نفت با صدور حکمی عباس کاظمی را به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی منصوب کرد

وزیر نفت با صدور حکمی عباس کاظمی را به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی منصوب کرد
عماد حسینی معاون امور مهندسی وزیر نفت شد

در حکم بیژن زنگنه خطاب به سیدعماد حسینی، آمده است: با توجه به تجارب و توانمندی های جنابعالی، بدینوسیله به عنوان معاون وزیر در امور مهندسی منصوب می شوید.

امیدوارم با بروز توانمندی های خود بتوانید به عنوان نماد نسل جدیدی از مدیران جوان و با استعداد در صنعت نفت، راهگشای حضور گسترده این نسل امیدبخش در آینده مدیریتی این صنعت باشید. از خداوند قادر متعال توفیقات جنابعالی را مسئلت دارد.

سید عماد حسینی پیش از این معاون پژوهشی موسسه مطالعات بین المللی انرژی بود.  

سید عماد حسینی متولد ١٣٥١ بوده و فارغ التحصیل رشته مهندسی پتروشیمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران است. وی در سال ١٣٧٧ با شرکت در آزمون ورودی شرکت ملی نفت جهت تحصیل نخبگان در خارج از کشور، به عنوان نفر ممتاز پذیرفته و عازم کشور کانادا شد و پس از ٢ سال تحصیل در دانشگاه کالگری کانادا و ارائه پایان نامه ای با عنوان decline curve analysis آنالیز منحنی های کاهشی (تولید نفت) که برای نخستین بار در جهان ارائه شده بود، در سال ١٣٨٠ به ایران بازگشت و به عنوان عضو هیئت علمی پژوهشگاه صنعت نفت مشغول به کار شد و همزمان توانست به عنوان پژوهنده ارشد کشور مدیریت چندین پروژه مهم نفتی از جمله آزادگان و یادآوران و البرز را در اختیار گیرد. وی همچنین ریاست انجمن نخبگان وزارت نفت و عضویت انجمن مهندسین نفت ایران و کانادا (SPE) را عهده دار بود.

وی در سال ١٣٨٤ به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از شهرستان های قروه و دهگلان و بخش های چهارولی و سریش آباد انتخاب شد. مهندس سید عماد حسینی پس از راهیابی به مجلس به عنوان عضو کمیسون تخصصی انرژی مشغول به فعالیت شد و پس از مدتی به عنوان مخبر و عضو هیئت رئیسه این کمیسیون انتخاب شد. وی همچنین رییس مجمع نمایندگان استان کردستان و عضو هیئت رئیسه گروه دوستی ایران - کره جنوبی و ایران - سنگاپور و نمایندگی مجلس ایران در اجلاس اوپک (OPEC) را در کارنامه خود دارد.

وزیر نفت با صدور حکمی عباس کاظمی را به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی منصوب کرد.

در حکم بیژن زنگنه خطاب به عباس کاظمی آمده است: با عنایت به تعهد، تجربه و تخصص جنابعالی، به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران منصوب می شوید.

از خداوند متعال ادامه توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسئلت دارد.

وزیر نفت همچنین در حکم جداگانه ای خطاب به علیرضا ضیغمی آورده است: ضمن تشکر از خدمات و زحمات جنابعالی در مدت عهده داری مسئولیت معاونت وزیر و مدیریت عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، بدینوسیله به عنوان مشاور وزیر منصوب می شوید.

۲۲ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۴۷
شانا |
تعداد بازدید : ۹۷۵