«علیرضا بیات» معاون جدید پیشگیری و هماهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد

«علیرضا بیات» معاون جدید پیشگیری و هماهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد
حبیب‌الله حقیقی رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با صدور حکمی «علیرضا بیات» را به عنوان معاون پیشگیری و هماهنگی سازمان‌ها و استان‌های ستاد منصوب کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در حکم حقیقی آمده است: نظر به تعهد، دانش و سوابق کاری و تجارب ارزشمند و ارزنده‌ای که تاکنون در عرصه‌های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود ابراز داشته‌اید، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون پیشگیری و هماهنگی سازمان‌ها و استان‌ها در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب می‌کنم.
امید است با اتخاذ سیاست‌های منبعث از فرمان تاریخی مقام عظمای ولایت و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، با ارایه راهکارهای منطقی و اصولی زمینه‌های بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی دستگاه‌های عضو و تحرک‌بخشی به آنان را برای پیشگیری و ساماندهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رفع چالش‌ها و خلاءهای فراروی فراهم آورید تا با افزایش کنترل و شناسایی آسیب‌ها و تهدیدها، راهکارهای پیشگیرانه جهت اتخاذ تصمیم میسر گردد.
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حکم خود خطاب به بیات تاکید کرده است: یقینا با ارایه گزارش‌های نوبه‌ای از روند فعالیت دستگاه‌های اجرایی و کمیسیون‌های استانی، این ستاد از اندیشه‌های راهبردی جنابعالی در جهت ارتقاء امور بهره‌مند خواهد شد.
علیرضا بیات، پیش از این، مسوول امور اجرایی بعثه مقام معظم رهبری بود.
۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۶:۳۲
epi |
تعداد بازدید : ۲,۰۷۴