رئیس کل روابط عمومی و مدیر نمایشگاه ایران پلاست منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در احکام جداگانه رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست را منصوب کرد.

به گزارش شانا در این حکم مهندس شعری مقدم با اشاره به تجارب مفید و ارزشمند، هادی زنوزی اصل را به عنوان رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

در این حکم از زنوزی اصل خواسته شده است با بهره گیری از تجربیات خود و بهره گیری از همراهی شرکت های تابعه، وابسته و همکار در مسیر بازشناسی مخاطبان و ذینفعان کلیدی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در فضای جدید، اطلاع رسانی به موقع در رابطه با راهبردها و برنامه های جدید شرکت، ایجاد ارتباط مناسب با رسانه های داخلی و خارجی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی جهت تشویق سرمایه گذاران و کارآفرینان به همراهی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مسیر توسعه برای زندگی بهتر  تلاش کند.

همچنین در حکم دیگری زنوزی اصل به عنوان سرپرست شورای سیاست گذاری و مدیر نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست منصوب شد.

تشکیل شورای سیاست گذاری، تشکیل دبیرخانه دائمی، اتخاذ سیاست ها و برنامه های جامع و دقیق و هدفمند برای برگزاری این نمایشگاه از رئوس وظایف زنوزی در این سمت است.

 هادی زنوزی اصل پیش از این و در تاریخ ٣٠ شهریور به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شده بود.

وی سابقه مدیریت سه دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست را دارد و از سال ١٣٨٤ تا ١٣٨٩ رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بوده است.

۲۷ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۴۲
تعداد بازدید : ۹۷۰