با رد هرگونه کاهش در میزان تولید مطرح شد

تولید پلی اتیلن در پتروشیمی بندر امام با تمام ظرفیت ادامه دارد

شانا_گروه پتروشیمی: مدیرعامل پتروشیمی بندر امام گفت: تولید پلی اتیلن در این مجتمع پتروشیمی با تمام ظرفیت درحال انجام است و هیچ گونه کاهشی در تولید نداشته ایم.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در گفت و گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: واحدهای تولید کننده پلی اتیلن در پتروشیمی بندر امام با تمام ظرفیت درحال تولید است و خبرهای منتشر شده مبنی بر کاهش تولید نادرست است.

رضا امیری افزود: تولید پلی اتیلن طبق برنامه ریزی های انجام شده در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و هیچ گونه کمبودی در بازار وجود ندارد.

بر پایه این گزارش، محصولات پلیمری تولیدی این شرکت شامل پلی اتیلن سنگین HDPE ، پلی اتیلن سبک LPPE ، پلی وینیل کلراید PVC و لاستیک مصنوعی BD/SR است که با تمام ظرفیت در حال تولید هستند.

پتروشیمی بندرامام دارای پنج شرکت تابعه به نام های آب نیرو ، بسپاران ، فرآورش ،خوارزمی و کیمیا است و این مجتمع به عنوان بزرگترین واحد پتروشیمی در کشور، سالانه بیش از ٣٠ نوع فرآورده و افزون بر هفت میلیون تن انواع محصولات و فرآورده های پتروشیمی تولید می کند.

به گزارش شانا، پتروشیمی بندرامام یکی از مجتمع‌های پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر است و محصولات تولیدی این مجتمع شامل اتان، پروپان، بوتان، پنتان، اتیلن، بنزین پیرولیز، نفت کوره، بنزن، زایلن‌ها، رافینت، آروماتیک‌های سنگین و پارازایلین است و با داشتن ظرفیت بالای تولید، نخستین تولیدکننده محصولات پتروشیمی در منطقه ماهشهر به شمار می‌آید.

۲۸ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۵۷
تعداد بازدید : ۸۸۶