سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب شد

سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب شد
با حکم سیدپیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، هاشم سواری به عنوان سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی این شرکت منصوب شد.

به گزارش شانا، برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و بسیج امکانات سازمان در راستای ماموریت ها، خط مشی ها و سیاست های اجرایی با توجه به امکانات و اولویت های تعریف شده در حوزه های مختلف فرآیندها از مهم ترین وظایف سواری در سرپرستی مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران اعلام شده است.

نظارت عالیه بر فعالیت های مدیریت خدمات پشتیبانی و پیمان های جاری و مستمر به منظور حصول اطمینان از صخت عملکرد بهینه کمی و کیفی امور جاری و آتی سازمان و همچنین پیگیری اثربخش استراتژی های تعریف شده در مدیریت خدمات پشتیبانی در راستای چشم انداز سازمان با تاکید بر مشتری مداری، ایجاد انگیزه، شادابی و نشاط در بین کارکنان به خصوص همکاران اقماری و خانواده های ساکن در مناطق عملیاتی شرکت از اهم مسئولیت های سرپرست جدید مدیریت خدمات پشتیبانی این شرکت می باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران همچنین از محمدرضا رسول خمینی، مدیر پیشین خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، تشکر و قدردانی کرده است.

سواری، نمایندگی مردم دشت آزادگان در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی را در سابقه کاری خود دارد.

۲۹ آبان ۱۳۹۲ ۱۶:۴۴
تعداد بازدید : ۸۸۹