شرکت‌های خصوصی پالایش نفت تشکیل جلسه دادند

شرکت‌های خصوصی پالایش نفت تشکیل جلسه دادند
ششمین نشست هم‌اندیشی مدیران مالی، منابع انسانی و رؤسای حسابرسی داخلی شرکت‌های خصوصی پالایش نفت کشور در بندرعباس برگزار شد.

محمد نامور، مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس شنبه‌شب در این نشست با اشاره به خصوصی شدن شرکت‌های پالایشی و اصلاح ساختار متناسب با شرایط جدید، گفت: جدا از آن که شرکت‌های پالایشی خصوصی و یا دولتی باشند طبیعت و ماهیت کار آنها به گونه‌ای است که متعلق به همه جامعه است.

وی افزود: محصولات تولیدی در پالایشگاه‌ها محصولاتی استراتژیک است که نیاز روزمره جامعه است و با همه اقشار جامعه ارتباط مستقیم دارد.

این مسئول با اشاره به نیاز روز افزون کشور به انرژی تاکید کرد: شرکت‌های پالایشی خصوصی نسبت به تامین نیاز کشور و حفظ میزان تولید، بهبود و ارتقا کیفیت مطابق با استانداردهای روز متعهد هستند.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس به برخی مشکلات و موانع پیرامون شرکت‌های خصوصی اشاره کرد و بیان داشت: یکی از راه‌های حل مشکلات برگزاری نشست‌های کارگروهی تخصصی برای دست یافتن به یک نقطه نظر مشترک است.

نامور متذکر شد: ایجاد وحدت رویه بین شرکت‌های پالایشی موجب تسهیل و تسریع برنامه‌ها و مانع از ایجاد ناهماهنگی و نارضایتی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در کشور 9 شرکت پالایش نفت وجود دارد که به جز شرکت‌های پالایش نفت آبادان و اراک، دیگر شرکت‌ها به بخش خصوصی واگذار شده است.

در این نشست که در نوع خود با توجه به وضعیت جدید حوزه پتروشیمی و انرژی از اهمیت خاصی برخوردار است، پیرامون نحوه ارتباط مالی بین شرکت‌های پالایشی و دیگر شرکت‌ها و همچنین قراردادهای شرکت‌های پالایشی خصوصی و ایجاد یکپارچگی در ارائه خدمات صحبت شد.

۱۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۱:۵۶
تعداد بازدید : ۸۷۵