اقدام خداپسندانه در پتروشیمی امیرکبیر

اقدام خداپسندانه در پتروشیمی امیرکبیر
کلنگ ساخت یک باب مدرسه ١٥ کلاسه، توسط شرکت پتروشیمی امیرکبیر در شهرک طالقانی با اعتبار ١٣ میلیارد ریال به زمین زده شد.
به گزارش پانا نیوز، حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه ماهشهر در مراسم کلنگ زنی این پروژه، ضمن تقدیر از دست اندرکاران این امرخداپسندانه، ساخت یک مجموعه ی ورزشی در شهرک طالقانی را پیشنهاد کرد و گفت: این شهرک نزدیک به ٤٠ هزار نفر جمعیت دارد و مجموعه ی ورزشی کاملی ندارند و شایسته است مجموعه ای کامل و در شان مردم آن در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول افزود: اگر چه بحث اشتغال پیچیده است ولی مادر مشکلات است و با رفع آن سایر مشکلات نیز حل خواهند شد.

وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی صنایع پایین دست پتروشیمی، تصریح کرد: شهرک صنعتی ماهشهر، باید با صنایع احداث شده پر شود و در این راه هم مشکلات و موانع به هر طریقی شده باید حل شوند.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر نیز در این مراسم گفت: با توجه به ضرورت و تراکم دانش آموزی که در شهرک طالقانی وجود دارد، پتروشیمی امیرکبیر برای ساخت و تجهیز این مدرسه در این منطقه ی محروم پیش قدم شده است.

سید جعفر طباطبایی، با اشاره به این که بنای این مدرسه، چند سالی است به صورت نیمه تمام در شهرک طالقاتی رها شده بود افزود: شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه با تعامل مثبتی که با مجموعه ی مدیریت شهرستان دارند، قبول زحمت کردند تا پروژه های نیمه تمام شهرستان را به اتمام برسانند و در همین راستا پتروشیمی امیرکبیر متکفل ساخت و تجهیز این مدرسه شده است.

وی یادآور شد: در سال های گذشته شرکتهای مختلفی پروژه هایی را در شهرستان اجرا کرده بودند، اما در جلساتی که اخیرا با مدیران این شرکت داشته ایم، حرکتی جدید برای اتمام پروژه های نیمه کاره شهرستان آغاز شده است.

به گزارش پانا نیوز، پتروشیمی امیرکبیر در راستای ادای مسئولیت اجتماعی خود با یکپارچه کردن فعالیت های خود، تصمیم گرفته پروژه های عمرانی را با اولویتهای اعلام شده از طرف مسئولین شهر بازبینی و اجرا کند.

این مدرسه که در زمینی بالغ بر ٧٠٠٠ و زیربنای ١٧٠٠ متر مربع در شهرک طالقانی ساخته خواهد شد، دارای ١٥ کلاس درس، سالن ورزشی، ساختمانها و تجهیزات جانبی می باشد. براساس برنامه ریزی انجام شده کار ساخت و تجهیز این مدرسه با اعتبار ١٣ میلیارد ریال، یکساله به اتمام خواهد رسید.
۱۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۷:۴۱
تعداد بازدید : ۸۶۷