با اجرای طرح های بهبود کیفیت

با اجرای طرح های بهبود کیفیت
گواهینامه انجمن مدیریت سبز اروپا به پالایشگاه تهران اهدا شد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از دریافت گواهینامه انجمن مدیریت سبز اروپا از سوی این شرکت به عنوان تنها شرکت پالایشی کشور خبر داد.

مهندس بابایی در گفت و گو با خبرنگار شانا با تاکید بر ارزش این گواهینامه برای شرکت، گفت: پروژه های بهبود کیفیت شرکت پالایش نفت تندگویان (تهران) به عنوان نخستین پروژه های پالایشی کشور توانست گواهینامه انجمن مدیریت سبز ایران و سپس اروپا را کسب کند.

وی با بیان اینکه انجمن مدیریت سبز ایران و اروپا در ارائه گواهی نامه به شرکت های صنعتی شرایط اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی را مدنظر قرار می دهند، افزود: رئیس انجمن مدیریت سبز اروپا به همراه هیاتی، از پروژه های بهبود کیفیت این پالایشگاه در سال گذشته بازدید کرد و طرح های بهبود کیفیت این مجموعه را دارای استانداردهای مورد نظر دانست.

وی با بیان اینکه ارائه این گواهی نامه از سوی انجمن مدیریت سبز اروپا به هر شرکت برای این انجمن مسئولیت و تعهد ایجاد می کند، افزود: شرکت های دریافت کننده می توانند بر اساس دریافت گواهی نامه ها از برخی شرایط و تسهیلات ویژه استفاده کنند.

مهندس بابایی تصریح کرد: نتایج ارزیابی رئیس و کارشناسان انجمن سبز اروپا به همراه سازمان محیط زیست کشور از طرح های بهبود کیفیت پالایشگاه و همچنین مقایسه آن با دیگر صنایع سبب شد که شرکت پالایش نفت تندگویان (تهران) موفق به کسب این گواهی نامه که از ارزش بالایی در تعالی سازمان برخوردار است شود.

۱۷ آذر ۱۳۹۲ ۱۷:۱۶
تعداد بازدید : ۸۵۸