با صدور حکمی از سوی معاون وزیر نفت

با صدور حکمی از سوی معاون وزیر نفت
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی سلطان کمالی را به عنوان مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان منصوب کرد.

به گزارش شانا، در حکم رکن الدین جوادی خطاب به سلطان کمالی آمده است: "با توجه به سوابق و تجربیات جنابعالی و با توجه به موافقت هیئت مدیره محترم شرکت ملی نفت ایران  به موجب این حکم به عنوان "مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان" منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و همراهی و همدلی مدیران و کارکنان ارزشمند آن شرکت، در انجام مأموریت های محوله موفق باشید.

با توجه به نقش و سهم بسیار مهمی که این شرکت با عملیاتی شدن توسعه میادین آزادگان و یادآوران و آغاز تولید آنها در تولید نفت در آینده نزدیک در کشور خواهد داشت ضرورت دارد نکات ذیل به جدیت مورد توجه و اقدام قرار گیرند.

- بازبینی و متناسب سازی ساختار برای عهده دار شدن ظرفیت تولید بیش از یک میلیون بشکه نفت در روز.
- بررسی، بهبود و اصلاح روش ها و فرآیندها با هدف شفاف سازی و تسهیل و تسریع در انجام مأموریت های سازمان.
- جذب و آموزش نیروی انسانی شایسته و مورد نیاز.
- برنامه ریزی برای بکارگیری حداکثر نیروهای کیفی بومی در خوزستان با اولویت شهرهای منطقه عملیاتی.
- اتخاذ تدابیر لازم جهت تولید صیانتی، نگهداری بهینه از تأسیسات و افزایش ضریب بازیافت نهایی از میادین تحت مسئولیت آن شرکت.
- همراهی و هماهنگی مستمر با شرکت مهندسی توسعه نفت برای تجهیز مناسب و به موقع در آموزش و بهره برداری از پروژه های در دست توسعه توسط شرکت متن.

- تعامل مناسب با شرکت توسعه و مهندسی نفت بعنوان مجری طرح های توسعه ای در حوزه اروندان برای فراهم شدن زمینه به بهره برداری رسیدن هرچه سریعتر واحدها.

ضرورت دارد ظرف حداکثر یک ماه گزارش جامع از وضعیت شرکت، پیشرفت کارهای در دست انجام و برنامه های مصوب، موفقیت ها و نگرانی ها برای مأموریت های محوله و افق های برنامه و راه کارهای بهبود جهت طرح در هیئت مدیره محترم شرکت ملی نفت ایران ارائه فرمائید.

سلامت و موفقیت جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم".

بر پایه این گزارش، سلطان کمالی پیشتر مجری طرح توسعه میدان نفتی منصوری بوده است.
۱۹ آذر ۱۳۹۲ ۰۹:۱۸
تعداد بازدید : ۸۶۶