تلاش برای شکوفایی پتروشیمی جم و افزایش سود آوری

تلاش برای شکوفایی پتروشیمی جم و افزایش سود آوری
دکتر فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واحدهای مختلف این مجتمع عظیم پتروشیمی در عسلویه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم؛ دکتر سید ابوالحسن فیروز آبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این بازدید پتروشیمی جم را غرور انگیز توصیف کرد و اظهار داشت: نزدیک به دو هزار و هفتصد نفر از جوانان این مملکت که بیش از هشتصد نفر از آن‌ها تحصیلات دانشگاهی کارشناسی و بالاتر دارند، در یک مرکز مدرن، پیچیده و دارای طیف وسیعی از استانداردها را پشتیبانی می‌کنند و در آن مشغول کار هستند و گازی را که از اعماق چاه های خلیج فارس استخراج شده در اینجا پردازش می‌کنند و در حقیقت ارزش افزوده ای خلق می‌کنند و به دنبال این ارزش افزوده نزدیک به یک هزار و دویست واحد و کارگاه صنعتی از این محصولات استفاده می‌کنند و مقدار قابل توجهی هم به کشورهای دیگر صادر می‌کنند.

دکتر فیروزآبادی افزود: قطعاً چنین پدیده ای موفقیت آمیز است و امیدواریم تعداد این‌گونه مجتمع‌ها در کشور افزایش یابد و شرکت پتروشیمی جم نیز ان شاءا... زنجیره‌اش گسترده تر و بزرگ‌تر شود تا خانواده های بیشتری در پیوند با این مجتمع قرار گیرند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: در چارچوب مأموریت ذاتی این وزارتخانه انجام تعهدات در مقابل مستمری‌بگیران بازنشستگی کشوری است، ما به عنوان مالک بخش عمده ای از شرکت پتروشیمی جم، قطعاً به دنبال آن هستیم که این مجتمع شکوفاتر شود، بهره‌وری در آن افزایش یابد و با استفاده از روش‌های دانش محور بتوانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم و تولید را افزایش دهیم و افزایش سودآوری از انتظارات ما از مجموعه عظیم پتروشیمی جم می‌باشد.

در این بازدید مهندس محمد هاشم زاده مدیر عامل و مهندس پاکروان رئیس مجتمع پتروشیمی جم ضمن تشریح چگونگی فعالیت واحدهای عملیاتی، گزارشی در خصوص میزان تولیدات و نحوه صادرات اقلام تولیدی این مجتمع عظیم پتروشیمی ارائه نمودند.

در این بازدید مهندس هاشم زاده مدیرعامل، مهندس دفتری عضو هیئت مدیره، پاکروان رئیس مجتمع، عموزاده مدیرعامل شرکت جم صنعت کاران و سایر مدیران پتروشیمی جم دکتر فیروزآبادی را همراهی می‌کردند.

۱۹ آذر ۱۳۹۲ ۱۰:۴۳
تعداد بازدید : ۸۸۸