بهای نفت افزایش یافت

بهای نفت افزایش یافت
بهای نفت در بازارهای جهانی امروز (سه‌شنبه) قبل از انتشار گزارش دولت آمریکا که احتمالا حاوی کاهش ذخایر نفت آمریکا برای دومین هفته متوالی خواهد بود، افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از بلومبرگ، بهای نفت آمریکا در بازار نیویورک 0.4 درصد افزایش یافت. آمار بلومبرگ قبل از انتشار گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا در روز چهارشنبه نشان می‌دهد، ذخایر نفت خام آمریکا هفته گذشته حدود سه میلیون بشکه کاهش یافته است.

 

نفت سبک آمریکا برای تحویل در ماه ژانویه با 36 سنت افزایش 97 دلار و 70 سنت در هر بشکه داد و ستد شد و بهای نفت برنت دریای شمال با 47 سنت افزایش به 109 دلار و 86 سنت در هر بشکه رسید.

 

اعضای قبیله المغربه لیبی در شرق این کشور نیز امروز برای مذاکره درباره بازگشایی پایانه‌های صادرات نفت این کشور مذاکره خواهند کرد.

 

دیوید لنوکس تحلیلگر نفتی در سیدنی گفت: ما اطلاعات خوبی از جانب آمریکا دریافت کرده‌ایم که نشان‌ دهنده احیای تقاضا در این کشور است. آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت زیرا ما شاهد این بوده‌ایم که بازار به این اطلاعات واکنش نشان می‌دهد.

۱۹ آذر ۱۳۹۲ ۱۵:۱۰
تعداد بازدید : ۸۴۴