4 برنامه شعری مقدم برای توسعه صنعت پتروشیمی / NPC همچنان متولی توسعه صنعت پتروشیمی است

4 برنامه شعری مقدم برای توسعه صنعت پتروشیمی / NPC همچنان متولی توسعه صنعت پتروشیمی است
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: این شرکت همچنان عهده دار توسعه این صنعت است.

عباس شعری مقدم با بیان اینکه گرچه NPC عظمت گذشته را ندارد افزود: اکنون طبق برنامه ریزی های انجام شده می خواهیم همان تحولات قبلی را با سرمایه بخش خصوصی محقق کنیم و این کار چالش اصلی ماست.

وی با بیان اینکه امروز نقش جدید و متفاوت از قبل داریم افزود: با ایفای درست نقش خود می توانیم اهمیت پتروشیمی را به آن برگردانیم.

شعری مقدم با اشاره به واگذاری همه مجتمع های پتروشیمی به بخش خصوصی گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی اکنون چیزی ندارد اما همکاران دانشمند و با تجربه و مرکز اطلاع رسانی با اطلاعات خوبی که در هیچ جای دیگر وجود ندارد دارایی نامشهود این شرکت برای راهبری و توسعه صنعت پتروشیمی است.

شعری مقدم برنامه های خود برای توسعه این صنعت را در 4 بخش تقسیم کرد و افزود: اول تلاش می کنیم که بخشی از هلدینگ خلیج فارس را حفظ کنیم. دوم واحدهای در حال کار با ظرفیت پایین را به ظرفیت 100 درصد می رسانیم که این کار  خودش مانند یک سرمایه گذاری بزرگ است. سوم اینکه زمینه پیشرفت و بهره برداری طرح هایی را که بالای 50 درصد پیشرفت دارند فراهم می کنیم و چهارم هم برنامه ای است که برای تشویق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این صنعت تهیه کرده ایم.

۲۳ آذر ۱۳۹۲ ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۷۸۶