مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت خبر داد:

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت خبر داد:
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه نفت با شعار "دیپلماسی انرژی و توانمندی های داخلی"

شانا _ گروه نفت: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با شعار "دیپلماسی انرژی و توانمندی های داخلی" و با رویکرد توجه به بخش بین الملل و جذب سرمایه های این بخش اردیبهشت سال ٩٣ در تهران برگزار می شود.

به گزارش شانا، مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در نخستین نشست تخصصی هم اندیشی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور گسترده شرکت های داخلی و خارجی اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود؛ ضمن آنکه دبیرخانه این نمایشگاه با هدف جلب هر چه بیشتر مشارکت شرکت های داخلی و خارجی آغاز به کار کرده است.

اکبر نعمت الهی با بیان این که نمایشگاه بین المللی نفت دوره های گذشته در اواخر فروردین ماه برگزار می شد، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، نمایشگاه نوزدهم در روزهای شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه ١٣٩٣ برگزار خواهد شد.

وی درباره بخش بازاریابی بین المللی در نمایشگاه نفت گفت: امسال شرکت های داخلی در کنار شرکت های خارجی در بخش بازاریابی بین المللی فعالیت می کنند؛ این در حالی است که در سال های گذشته این بخش از سوی شرکت های خارجی انجام می شد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از آغاز پیش ثبت نام نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در آینده ای نزدیک خبر داد و شعار این نمایشگاه را "دیپلماسی انرژی و توانمندی های داخلی " اعلام و تصریح کرد: این شعار توجه به بخش بین الملل و جذب سرمایه های بین المللی را نیز در بر دارد.

نعمت الهی بر طرح و نمایش موضوعات پژوهشی، توانمندی، عملکرد و نیازهای شرکت های تابعه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد.

مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی بر ضرورت انجام کارها به صورت حرفه ای با توجه به تخصص های مورد نیاز در روابط عمومی ها تاکید کرد و خواستار ارتقا فعالیت های روابط عمومی در صنعت نفت و توجه جدی روسای روابط عمومی به امور محوله شد.

نعمت الهی به قدمت روابط عمومی شرکت ملی نفت به عنوان نخستین روابط عمومی کشور اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به عنوان یکی از بازوهای اصلی روابط عمومی اداره کل وزارت نفت، باید بیشتر از گذشته برای احقاق جایگاه خود تلاش کند؛ ضمن آنکه ارتقا جایگاه روابط عمومی ها لازمه کسب موفقیت و اجرای درست سیاست و راهبرد ها است.

۲۴ آذر ۱۳۹۲ ۱۷:۰۵
تعداد بازدید : ۸۸۹