واحدهای پلیمری سبک و سنگین پتروشیمی جم در حال تولید با ظرفیت طراحی

رئیس مجتمع پتروشیمی جم گفت: ببررسی و بازبینی مستمر فعالیت های این مجتمع عظیم در اولویت برنامه های این شرکت قرار دارد.

 مهندس حسنعلی پاکروان  افزود: نیروی انسانی مجرب و متخصص این مجموعه، توانمندی خود را در راه اندازی، بهره برداری، ایجاد تغییرات واصلاحات درسیستم و همچنین بهینه سازی فرایند های پیچیده این مجتمع، به خوبی نشان داده است

وی گفت تعمیرات اساسی که اخیرا در شرکت پتروشیمی جم انجام شد، در نوع خود بی نظیر بود که مطابق برنامه ریزی قبلی و با رعایت موارد ایمنی، بدون حادثه و مشکل خاصی، با موفقیت به پایان رسید و علاوه بر تاثیرات مثبتی که بر روند تولید و کیفیت و کمیت آن داشته، بر تجارب نیروهای تلاشگر این مجموعه افزوده است.

پاکروان  گفت: در طی زمان تعمیرات اساسی، علاوه بر انجام فعالیت های بازرسی، تمیز کاری و تعمیرات تجهیزات، تغییرات لازم در جهت دستیابی به ظرفیت اسمی واحد الفین که حاصل بررسهای فنی مهندسی این شرکت بوده، انجام شد و در آینده نزدیک شاهد افزایش ظرفیت تا حد طراحی این واحد خواهیم بود. ضمنا واحدهای پلیمری سبک و سنگین مجتمع، کماکان با ظرفیت های طراحی خود در حال تولید می باشند. علاوه بر این تعویض Tip فلر مجتمع، اصلاحات لازم بر روی شبکه خط لوله Cold Drain ، اصلاحات بر روی خطوط توربو اکسپندر، نصب کمپرسور هوای اضافی برای انجام عملیات دی کک کوره ها، تعویض مخزن آب کولینگ مدار بسته، تعویض Dry Gas Seal کمپرسور ها از فعالیت های بسیار مهمی بود که در طی تعمیرات اساسی صورت پذیرفت.

۷ دی ۱۳۹۲ ۰۹:۰۰
تعداد بازدید : ۸۶۱