عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:استیضاح نعمت زاده منتفی شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:استیضاح نعمت زاده منتفی شد
طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از جلسه مشترک امشب طراحان این استیضاح با «محمدرضا نعمت زاده» منتفی شد.
 محسن بیگلری یکی از طراحان استیضاح و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه پس از پایان جلسه مشترک نمایندگان با نعمت زاده در دفتر کار وی، در گفت و گو با ایرنا افزود: «استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت فعلا منتفی شده است.»

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه ای که امشب با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم، همه مشکلات خود را مطرح کردیم و آقای نعمت زاده در تمامی موارد حق را به ما داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای نعمت زاده انسان بزرگواری است و در زمان رای اعتماد نیز از موافقانش بودم ولی متاسفانه زیرمجموعه وی تاکنون خوب عمل نکرده اند.

بیگلری اظهار داشت: قرار شد وزیر صنعت، 16 محور استیضاح را ظرف یکی دو هفته آینده حل کند و از این رو، طراحان استیضاح به این نتیجه رسیدند که طرح استیضاح دو هفته مسکوت بماند.

وی در عین حال گفت: چنانچه آقای نعمت زاده مشکلات را نتواند حل کند، طرح استیضاح وی از سر گرفته خواهد شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا از تشکیل نشست مشترک نمایندگان مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: دعوت امروز ما از سوی معاون پارلمانی به نیابت از وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام و از ما خواسته شده است که در این جلسه عمده مشکلاتمان را بیان کنیم.

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی گفته بود که 40 نماینده طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را امضا کرده اما هنوز این طرح استیضاح را تقدیم هیات رییسه مجلس نکرده اند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین گفته بود که چنانچه در نشست مشترک خود با وزیر صنعت به نتیجه نرسیم، احتمالا طرح استیضاح را فردا (یکشنبه) تقدیم هیات رییسه مجلس خواهیم کرد.
۸ دی ۱۳۹۲ ۰۹:۱۱
تعداد بازدید : ۸۱۶