تشریح محورهای همایش اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی

تشریح محورهای همایش اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی
تحریم های اخیر فشارهای زیادی بر صادرات نفت و گاز وارد کرده که اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفتی برای خروج از موانع و ایجاد رقابت و جذب بازارهای هدف همایشی را برای توسعه فعالیت ها برگزار می کند.
 فخاری نایب رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به محورهای همایش اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی  گفت: همایش طی 7 سال برگذاری دستاوردهای خوبی داشته است که تلاش برای بخشودگی مالیاتی، امور مربوط به گمرک و همکاری با ستاد مبارزه بات قاچاق سوخت و کالا از جمله آنهاست.
 
وی با اشاره به اینکه تحریم های اخیر فشارهای زیادی بر صادرات نفت و گاز وارد کرد، افزود: مقررات نابهنگام صادرات و جلوگیری از صادرات برخی از اعضای اتحادیه را در معرض خروج از گردونه صادرات قرار داده بود که اتحادیه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این مسئله بکار بست.
 
فخاری خاطرنشان کرد: ما امسال تمامی دستاوردهای همایش های گذشته را بررسی کردیم و از نظر شکلی و محتوی نیز تغییراتی در همایش ایجاد کردیم تا بتوانیم همایش سال جاری را به نحو بهتر برگذار کنیم.
 
یادآور می شود هشتمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران روز سه شنبه 17 دی ماه از ساعت 15 تا 21 در سالن همایش های صدا و سیما بر گذار می‌شود.
۱۸ دی ۱۳۹۲ ۱۲:۰۲
تعداد بازدید : ۸۷۵