دبیر انجمن شرکت های پیمانکار نفت، گاز و پتروشیمی:

دبیر انجمن شرکت های پیمانکار نفت، گاز و پتروشیمی:
بخش خصوصی آماده اجرای پروژه های بین المللی است
به نقل از ستاد خبری چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی، محمد طاهری گفت: شرکت ها و پیمانکاران صنعت نفت و گاز کشور دارای پتانسیل های بالائی هستند که در صورت حمایت می توانند بزرگترین طرح و پروژها را در هر جائی اجرائی کنند.  

وی اضافه کرد: در جریان بازدید نمایندگان سایر کشورها از نمایشگاه توانمندی شرکت های ایرانی در حاشیه اجلاس جی یی سی اف، اطلاعات لازم در باره چگونگی فعالیت بخش خصوصی در پروژه های صنعت نفت و شرح کاملی از توانمندی شرکت های ایرانی فعال در این پروژه ها به آنها داده شد
وی تاکید کرد: امیدواریم در آینده این گونه ارتباطات برای تبادل تجارب و تخصص های شرکت های داخلی با شرکت های بین المللی فراهم شود و پیش بینی می شود با انجام این اقدام ها زمینه لازم برای صادرات خدمات و کالاهای ایرانی به سایر کشورها فراهم شود.
 
 دبیر انجمن شرکت های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی (اپک) گفت: امیدواریم با کمک وزارت نفت و بخش های دولتی زمینه لازم برای بخش خصوصی فعال در پروژه های صنعت نفت در صحنه های بین المللی نیز فراهم شود .

وی با تاکید بر این که انجمن شرکت های اپک با ١٧٢ شرکت عضو در عرصه های مهندسی و پیمانکاری رشته های مختلف صنعت نفت فعالیت می کنند افزود: این شرکت ها در پروژه های مختلف صنعت نفت در کشورهای عمان، ونزوئلا و سایر کشورهای آفریقایی فعالیت می کنند.
 
دبیر انجمن شرکت های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی اظهار امیدواری کرد که پس از برگزاری نشست وزارتی جی یی سی اف حجم مبادلات این شرکت های فعال در بخش خصوصی با دیگر کشورهای فعال در عرصه انرژی افزایش یابد.
 
وی گفت: با توجه به مذاکراتی که تا کنون با شرکت های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی داشتیم پیش بینی می شود پتانسیل خوبی برای گسترش حوزه فعالیت های شرکت های بخش خصوصی در حوزه بین المللی ایجاد شود.
 
چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی ،روزهای 30 دی و اول بهمن 1392 در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی هتل المپیک برگزار می شود .
۲۴ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۰۵
تعداد بازدید : ۱,۲۰۶