صادرات گوگرد پالایشگاه خانگیران با خلوص ٩٩,٩٨

صادرات گوگرد پالایشگاه خانگیران با خلوص ٩٩,٩٨
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از صادرات گوگرد پالایشگاه خانگیران با خلوص ٩٩,٩٨ درصد به بازارهای جهانی خبرداد.

به گزارش شانا، ناصر اسلامی افزود: پالایشگاه گاز خانگیران به علت غلظت بالای هیدروژن سولفوره گاز، خوراک آن در حال حاضر بزرگترین تولید کننده گوگرد کشور است.

وی اظهارداشت: این محصول در حال حاضر با خلوص ٩٩,٩٨ درصد در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تولید می شود.

این مقام مسئول میزان تولید گوگرد در این شرکت را روزانه ٢ هزار تن اعلام و تصریح کرد: فرآیند تولید گوگرد در این مجتمع به صورتی است که پس از جداسازی از گاز و عملیات کاتالیستی، مراحل تولید گوگرد حاصل می شود.

اسلامی با اشاره به اینکه ماموریت پالایشگاه خانگیران، فرآورش گاز طبیعی و تولید محصولات جانبی همچون گوگرد و فرآورده های نفتی و عرضه آن به بازارهای داخل و خارج از کشور است، بیان داشت: به منظور ارتقای رضایت مندی برای مشتریان گوگرد، خلوص این محصول از زمان تولید تا زمان تحویل به دست مشتریان اندازه گیری می شود.

وی با بیان اینکه بخشی از محصول گوگرد این مجتمع به وسیله کامیون و از طریق جاده به دست مشتریان می رسد، تاکید کرد: سعی خواهیم کرد تا این محصول با ارزش، با کیفیت عالی به دست مشتری برسد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد یادآور شد: عمده گوگرد تولیدی این شرکت از طریق راه آهن و حمل و نقل جاده ای برای صادرات، به مبادی بنادر جنوب منتقل می شود.

پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در شرق کشور، تامین کننده گاز طبیعی شش استان کشور شامل خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان است.

۱ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۹۵۰