ابراز امیدواری معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی:

ابراز امیدواری معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی:
هلدینگ خلیج فارس رانفتی ها بخرند

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: امیدواریم خریدار بلوک ١٧ درصدی هلدینگ خلیج فارس از مجموعه صنعت نفت باشد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی صبح امروز( شنبه ١٠ اسفندماه) در گفتگو با خبرنگار شانا در باره عرضه سهام  شرکت هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: امید است خریدار این هلدینگ از مجموعه صنعت نفت بوده و با بدنه این صنعت هماهنگی داشته باشد.

عباس شعری مقدم افزود: امید است که خریدار تنها به دنبال سود و پول نبوده و  منافع مالی فقط  دلیل خرید هلدینگ نباشد و خریدار بلوک ١٧درصدی هلدینگ خلیج فارس نیروی انسانی، تولید و بدنه کار آمد صنعت پتروشیمی را مورد توجه قرار دهد.

امیدواریم خریدار هلدینگ خصولتی نباشد
             
به گزارش شانا مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس نیز روز گذشته در گفتگو با خبرنگار شانا ابراز امیدواری کرد ه بود که خریدار بلوک ١٧ درصدی این شرکت از شرکتها و هلدینگ های فعال در صنعت نفت باشد.

مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس در آستانه واگذاری بلوک ١٧درصدی سهام این شرکت در بورس در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرده بود: تجربه نشان داده است که شرکتهای فعال در بخش نفت و گاز و یا هلدینگهای تخصصی عملکرد بهتری نسبت به شرکتهای خصولتی(کنایه از شبه دولتیها) در واگذاری های چند سال اخیر داشته اند و امید است که خریدار از خانواده صنعت نفت باشد.

عادل نژاد سلیم افزوده بود: این شرکت در بحث واگذاری هرچند انتقادهایی جدی به نحوه واگذاری ها دارد اما تابع قانون است .

وی ادامه داده بود: سهام هلدینگ خلیج فارس همانند دیگر شرکتهای پتروشیمی  یک سهام باارزش و سود آور است و خریداران سهام  این شرکت بدون تردید در آینده از منافع خوبی برخوردار خواهند بود.

به گزارش خبرنگار شانا، بلوک ١٧ درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس شامل ٤ میلیارد و ٢١٤ میلیون و ٦٤ هزار و ٣٧٠ سهم به قیمت تابلو بورس در روز عرضه(معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) به اضافه ٣٠ درصد به شرط آن که از ٢٢ هزار و ٢٥١ ریال کمتر نباشد در روز ١١ اسفند در فرابورس عرضه خواهد شد.
۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ۱۶:۴۳
تعداد بازدید : ۹۰۷