معاون وزیر نفت:

معاون وزیر نفت:
وزارت نفت در پی بازیابی هویت صنعت پتروشیمی کشور است
معاون وزیر نفت گفت: وزارت نفت به دنبال بازیابی هویت صنعت پتروشیمی ایران است و در این مسیر با همکاری و تلاش تمام فعالان این صنعت، دوباره پتروشیمی ایران را احیا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به شیراز، معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت در جریان بیست و دومین اجلاس مدیران تولید شرکتهای پتروشیمی که از روز گذشته (٢٦ فروردین ماه) در شیراز آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: صنعت پتروشیمی ایران با وجود همه چالشها با یکدلی و تعامل، دوباره در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می گیرد و احیا می شود.

منصور معظمی با بیان این مطلب افزود: وزارت نفت به دنبال بازیابی هویت صنعت پتروشیمی ایران است و در این مسیر با همکاری و تلاش همه فعالان این صنعت، دوباره پتروشیمی ایران را احیا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: صنعت پتروشیمی باید طرحهای توسعه ای خود را اولویت بندی کند تا از این طریق و با برنامه ریزی های منسجم، مجتمعهایی که باید زودتر در مدار قرار گیرند، در اولویت ساخت و تکمیل باشند.

معظمی گفت: باید بیش از پیش به دنبال به ثمر رساندن طرحهای اولویت دار باشیم.

معاون وزیر نفت با بیان این که توسعه صنعت پتروشیمی، بدون مشارکت بخش دولتی امکان پذیر نیست عنوان کرد: در این مسیر باید به منظور مشارکت بیشتر شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در طرحهای توسعه ای، مجوزهای لازم کسب شود و این شرکت همگام با بخش خصوصی برنامه های آتی خود را به مرحله اجرا درآورد.

وی با بیان این که با توجه به شرایط موجود، به سمت توسعه و بالندگی صنعت پتروشیمی بازخواهیم گشت، گفت: حمایت از بخش خصوصی همچنان در دستور کار قرار دارد. 

۲۷ فروردین ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰
شانا |
تعداد بازدید : ۱,۰۵۹