در پی اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش اعلام شد:

در پی اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش اعلام شد:
استقبال شرکت ملی صنایع پتروشیمی از توقف تولید بنزین در پتروشیمی ها
شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مبنی بر عدم نیاز به بنزین پتروشیمی ها استقبال کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این شرکت از اطلاعیه منتشر شده همکاران در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مبنی بر عدم نیاز به بنزین پتروشیمی ها استقبال  می کند و از این که این شرکت عدم نیاز خود را اعلام کرده سپاسگزار است.

هادی زنوزی اصل افزود: همانطور که همکاران در اطلاعیه خود اشاره کرده اند، صنعت پتروشیمی ایران در برهه ای حساس که تحریمهای ناجوانمردانه بر ملت ایران تحمیل شده بود به کمک همکاران خود آمده و نیازهای کشور را برطرف کردند و اکنون مجتمع های پتروشیمی می توانند روند عادی تولید فرآورده های خود را از سر گرفته و  واحدهای آروماتیکی به صنعت پتروشیمی بازگردند.

وی ادامه داد: همسو با اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی بدون تردید جلوگیری از خام فروشی و  تولید محصولات نهایی توسط پتروشیمی ها مورد توجه مجتمع های پتروشیمی قرار دارد و همکاران در صنعت پتروشیمی ایران برای خلق  اقتصاد مقاومتی و نیز آغاز جهشی بزرگ در این صنعت آمادگی کامل دارند.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۷:۱۷
تعداد بازدید : ۷۷۹