فروش قیر اعتباری به شهرداری ها توسط شرکت نفت پاسارگاد

فروش قیر اعتباری به شهرداری ها توسط شرکت نفت پاسارگاد
شرکت نفت پاسارگاد در آستانه سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر، قیر موردنیاز شهرداری ها و ادارات کل راه و شهرسازی استان ها را به صورت اعتباری بدون کارمزد تامین می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد، این شرکت در راستای عمل به مسؤولیت های اجتماعی خود و با توجه به اهمیت خدمت رسانی به مردم، در راستای تسریع در پروژه های راه سازی و آسفالت در کشور این تصمیم را اتخاذ کرده است.

با عنایت به ساختار شهرداری ها و ادارات کل راه استان ها که وظیفه ایجاد و نگهداری راه ها را به عهده دارند و پیشرفت در این حوزه به معنای رفاه و توسعه ملی می باشد، شرکت نفت پاسارگاد خود را مقید به حضور جدی و فعال در این عرصه می داند.

گفتنی است پیش از این در فروش قیر به صورت اعتباری 2 درصد کارمزد ماهیانه تعلق می گرفت که به نوبه خود در افزایش قیمت تمام شده پروژه ها مؤثر بود که با حذف این کارمزد در بازه زمانی سوم خرداد تا عید سعید فطر امکان خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم شده است.

شهرداری‌های سراسر کشور، ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و سایر سازمان‌های دولتی مصرف کننده قیر می‌توانند با ارائه ضمانت نامه بانکی سه ماهه به صورت اعتباری از شرکت نفت پاسارگاد خرید کنند.

۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۲۶
تعداد بازدید : ۹۲۷