مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی
سواحل ایرانی دریای عمان جذاب ترین نقطه برای سرمایه گذاران خارجی پتروشیمی است

عباس شعری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی  اظهار داشت: قطب جدید پتروشیمی ایران در چابهار که در دولت گذشته احداث زیربناهای آن آغاز شده بود به طور مداوم مورد رصد شرکت ملی صنایع پتروشیمی است تا با پیاده سازی برنامه های راهبردی، این قطب پتروشیمی به مرکز جدید درآمدزایی و توسعه اشتغال برای برای کشور تبدیل شود.

وی افزود: پس از بازدید و دستور رئیس جمهور مبنی بر توسعه صنعت پتروشیمی در ایرانشهر، امکان سنجی های مطالعاتی برای این منطقه آغاز شده تا قطب دیگر صنعتی در سیستان و بلوچستان در ایرانشهر شکل بگیرد.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه دسترسی به آبهای آزاد نقطه قوت ایرانشهر و چابهار در توسعه صنعتی است، گفت:‌ دولت به دنبال بسترسازی مناسب برای توسعه صنعت پتروشیمی در سواحل دریای عمان است چرا که این منطقه جذابیت های فراوانی برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه سواحل دریای عمان جذاب ترین نقطه برای سرمایه گذاران خارجی پتروشیمی است، تصریح کرد: با معرفی بیشتر نقاط قوت این منطقه برای توسعه صنعت پتروشیمی، تقاضای سرمایه گذاری خارجی در این منطقه بیشتر می شود، همانطور که تاکنون شرکت هایی از کشورهای منطقه برای سرمایه گذاری در سواحل عمان ابزار تمایل کرده اند.

شعری مقدم خاطرنشان کرد: با تکمیل مطالعات، در همایش های آتی صنعت پتروشیمی و همچنین همایش های بین المللی کشور در بحث معرفی فرصت های سرمایه گذاری در ایران بیش از پیش به تشریح فرصت های بکر سواحل دریای عمان برای سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۴۸
خبرگزاری تسنیم |
تعداد بازدید : ۸۶۷