مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد خبر داد:

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد خبر داد:
رشد 30 درصدی صادرات بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد از رشد 30درصدی صادرات قیر این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت نفت پاسارگاد بعنوان بزرگترین تولیدکننده قیرخاورمیانه توانسته است با صادرات 640هزار تن در 6ماه گذشته رشد 30درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را با ارزآوری مطلوب نصیب کشور نماید.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد "مهندس محسن دلاویز" افزود: در همین مدت و با انجام اقدمات مدیریتی مطلوب توانسته ایم به رشد 73درصدی تحویل قیر به مشتریان دست یابیم که در عملکرد این شرکت بی نظیر بوده است.

وی با تشریح موفقیت های دیگر این شرکت ادامه داد: با وجود همه مشکلات اما فروش خالص این شرکت 13درصد و سود ناخالص آن 50درصد رشد داشته است .

مدیرعامل بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه با  تاکید بر تلاش برای افزایش سود آوری این شرکت خاطرنشان کرد: سود خالص این شرکت در سال گذشته، 37.3 درصد و حقوق صاحبان سهام نیز 38درصد رشد داشته است .

دلاویز با بیان اینکه 51درصد سود انباشته این شرکت افزایش یافته است، گفت : اقدامات انجام شده سبب شد تا ضمن کاهش 15درصدی بدهی ها ثابت و جاری این شرکت شاهد رشد سه درصدی دارایی های این بنگاه اقتصادی باشیم .

وی با تشریح برنامه های توسعه ای این شرکت افزود : مدیران تولید و عملیات نفت پاسارگاد معتقدند، تحول مدیریتی موجب افزایش راندمان و بهره وری شرکت شده به طوریکه در حال حاضر پیش بینی تحقق بودجه دو میلیون تنی تولید در پایان سال دست یافتنی و این در حالی است که با افزایش رقبا در زمینه تولید قیر و همچنین افزایش عرضه کنندگان و یک بازار رقابتی مواجه هستیم.

مدیرعامل نفت پاسارگاد با اشاره افت شاخص بورس در ماههای اخیر گفت :  باوجود کاهش نوسان مقطعی این شرکت  که تابعی از افت شاخص بورس کشور است اما با عملی شدن برنامه های پیش روی این شرکت آینده خوبی را می توان برای سهامداران متصور بود و سال خوبی در انتظار آنها است .

دلاویز با تاکید بر همراهی این شرکت برای رفع مشکلات آسفالت خیابان های شهرها از انعقاد قراردادهای بلند مدت این شرکت با وزارت را ه و شهرسازی خبر داد و افزود: اولویت اول ما آسفالت خیابان های کشورمان با تکیه بر توانمندی داخلی نفت پاسارگاد و رضایت مردم است هرچند بر صادرات و ارزآوری این محصول استراتژیک در راستای منافع ملی  همواره تاکید داشته و داریم.

 وی با تشریح وضعیت مناسب  شرکت نفت پاسارگاد تاکید کرد : این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه در شرایط مطلوبی  بوده که  شکستن رکورد فروش 500 هزار تن در سه ماهه اول از نتایج آن بوده است.

۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴
تعداد بازدید : ۱,۱۹۰