مدیرعامل بانک ملت:

مدیرعامل بانک ملت:
بانک ملت علاقه مند به سرمایه گذاری در پتروشیمی دماوند است

فاز نخست مطالعاتی مشارکت بانک ملت برای تامین طرح پتروشیمی دماوند به پایان رسید.

مدیرعامل بانک ملت در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این بانک برای مشارکت در طرحهای توسعه ای پتروشیمی علاقه مند است و در این مسیر در حال مطالعه برای حضور در طرح پتروشیمی دماوند هستیم.

محمد رضا ساروخانی با تاکید بر این که بانک ملت به عنوان دومین بانک بزرگ ایران برای همکاری در طرحهای توسعه ای صنعت نفت ایران بویژه در بخش پتروشیمی آمادگی کامل دارد، گفت: مشارکت در صندوق پروژه که ساز و کار آن از سوی سازمان بورس و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حال نهایی شدن است از دیگر برنامه های این بانک در آینده خواهد بود.

وی ادامه داد: بانک ملت تامین مالی چندین مجتمع پتروشیمی مانند، پتروشیمی های مبین مروارید، پارس و اروند را برعهده داشته که نشان از اهمیت صنعت پتروشیمی برای بانک ملت دارد.

ساروخانی افزود: ایران با توجه به دارا بودن ذخایر گسترده نفت و گاز، آینده ای روشن و چشم اندازی موفق خواهد داشت و می توان با تامین مالی طرحهای توسعه ای در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اقتصاد ایران را متحول کرد.

به گزارش شانا ساروخانی چندی پیش با بیان این که بانک ملت تجربه خوبی از مشارکت در طرحهای توسعه ای بخشهای مختلف صنعت نفت ایران دارد، گفته بود: آماده هرگونه همکاری و تعامل برای مشارکت و سرمایه گذاری هستیم.

وی اظهار کرده بود: تشکیل صندوق انرژی در بانک ملت حرکت بزرگی برای افزایش مشارکت این بانک در توسعه صنعت نفت ایران است و تجربه ای موفق به شمار می رود.
۳ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۳۰۰