فهرست نامزدهای هیأت رییسه به زودی منتشر می شود، دو نامزد ریاست، چهار نامزد از شهرستان ها

فهرست نامزدهای هیأت رییسه به زودی منتشر می شود، دو نامزد ریاست، چهار نامزد از شهرستان ها
عضو هیات اجرایی منتخب تشکل‌ها خبر داد که طی دو روز آینده فهرست ده نفره نامزدهای این هیأت برای حضور در انتخابات هیأت رییسه اتاق ایران اعلام می شود.

به گزارش تجارت نیوز، سید حمید حسینی در نشست خبری صبح امروز، آخرین خروجی های جلسات هیأت اجرایی را با خبرنگاران در میان گذاشت و با اعلام اینکه فهرست ده نفره نامزدهای عضویت در هیأت رییسه اتاق ایران به زودی اعلام می شود گفت: در این فهرست دو نامزد کرسی ریاست، چهار نامزد عضویت در هیأت رییسه از اتاق های شهرستان ها و چهار نامزد از اتاق تهران معرفی می شوند.


حسینی همچنین خبر داد که بررسی صلاحیت نامزدها امروز یکشنبه نهایی می شود.

 

عضو هیات رییسه اتاق تهران با بیان اینکه این هیأت به دنبال اجرای نظام شایسته سالاری در اتاق بازرگانی است، افزود: "نامزدهای ریاست اتاق ایران قصد دارند تیم اجرایی خود را نیز معرفی کنند که در این میان معرفی دبیرکل از اهمیت بالایی برخوردار است.


او با انتقاد از هیأت رییسه فعلی اتاق ایران و به زعم خود بسته نگه داشتن فضای انتخابات، یادآور شد که هیأت رییسه اتاق ایران در این دوره تنها تعدادی از افراد نزدیک به خود را برای تعیین نامزدهای هیأت رییسه دوره آینده منسوب کرده بودند که با تشکیل و راه اندازی هیأت اجرایی هفت نفره به دنبال پیاده سازی شایسته سالاری در اتاق بازرگانی هستیم.


حسینی همچنین در این نشست خبری به انتقاد از تخریب های اخیری که علیه یکی از نامزدهای انتخابات صورت گرفته پرداخت و اعلام کرد که هیأت اجرایی تشکل ها و اتاق های شهرستان ها ، برخی محدودیت های رسانه ای را نیز که به تازگی شکل گرفته محکوم می کند.


این فعال اقتصادی در ادامه از روابط عمومی اتاق ایران و اتاق تهران انتقاد کرد و گفت: از امکانات اتاق های بازرگانی ایران و تهران باید به طور یکسان برای تمام نامزدهای هیأت رییسه استفاده شود ولی بعضا شاهد آن هستیم که روابط عمومی های اتاق تهران و اتاق ایران امکانات خود را صرف نامزدی رؤسای خود می کنند که ما این روند را محکوم می کنیم.

۲۳ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۰۱
تجارت نیوز |
تعداد بازدید : ۱,۵۴۶