اطلاعیه مهم ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست

اطلاعیه مهم ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست
ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست آخرین فرصت تکمیل اطلاعات درخواست کارت ورود به نمایشگاه، کارت پارکینگ و درج اطلاعات در کتاب رسمی نمایشگاه را اعلام کرد.
به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در اطلاعیه شماره ٢٣ خود اعلام کرد: روز یکشنبه دوم شهریور ماه آخرین فرصت برای تکمیل اطلاعات درخواست کارت ورود به نمایشگاه، کارت پارکینگ و درج اطلاعات در کتاب رسمی نمایشگاه است.

در این اطلاعیه، از غرفه گذاران نمایشگاه ایران پلاست خواسته شده است تا پایان وقت اداری روز یکشنبه دوم شهریورماه ١٣٩٣ از طریق وب سایت نمایشگاه، در قسمت ورود به سیستم ، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنند و پس از ورود به صفحه فرم ها، فرم کارت شناسایی، فرم پارکینگ (مشارکت کنندگان ایرانی) و فرم کتاب را تکمیل کنند.

ستاد اجرایی نمایشگاه تاکید کرده است در صورت تکمیل نشدن فرمها، این ستاد خدمات صدور کارت ورود به نمایشگاه و کارت پارکینگ را ارائه نخواهد کرد.

بر پایه این گزارش، نمایشگاه ایران پلاست به عنوان مهمترین رویداد بین المللی کشور در زمینه محصولات پلیمری موجبات گردهمایی سازمانها، تشکلها، انجمنها، واحدهای تولیدی، صنعتی،بازرگانی و تحقیقاتی را از سراسر دنیا فراهم می آورد.

حضور شرکتها و اتحادیه های معتبر و مهم بین‌المللی دراین نمایشگاه فرصت مغتنمی برای آشنایی و تعامل صنعتگران و تولید کنندگان کشورمان با آخرین تکنولوژی و دستاوردهای روز دنیاست.

گسترش جغرافیایی صادرات ‌‌محصولات پلیمری و افزایش میزان آن که از اهداف اصلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی است، موجب اعتلای جایگاه کشورمان درتقویت واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و سربلندی کشورمان درعرصه رقابت جهانی خواهد بود؛ دراین میان نمایشگاه ایران پلاست به عنوان ابزاری موثر و سریع در جهت نیل به این اهداف محسوب می شود.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از سال ١٣٨١ و با سازماندهی شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز به کار کرد و طی سالیان بعد نیز تا سال ١٣٨٥ به صورت سالیانه برگزار شد . از دوره ششم به بعد به منظور ارتقای کیفی نمایشگاه و پرهیز از همزمانی با سایر نمایشگاههای مهم بین المللی مشابه، برپایی آن به صورت دوسالانه در دستور کار شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار گرفت.

۲ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۲۱۵