بانک اطلاعات برند ایران تشکیل می شود

بانک اطلاعات برند ایران تشکیل می شود
معاون کمک های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از تشکیل بانک اطلاعات برند پس از دریافت اطلاعات در حوزه برند ملی، محصولات و بنگاه ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران، کیومرث فتح اله کرمانشاهی افزود: در راستای توسعه فرهنگ برند که در برنامه پنجم توسعه اقتصادی کشور مورد تاکید قرار گرفته کمیسیون تخصصی نام تجاری ( برند) در سازمان توسعه تجارت ایران تشکیل شده است.

وی هدف از تشکیل کمیسیون تخصصی نام تجاری ( برند) را اجرای برنامه های راهبردی ترویج و توسعه فرهنگ برند در کشور ذکر کرد و گفت: شیوه نامه ارزیابی برندها در این کمیسیون تهیه و تنظیم شده است.

معاون کمک های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از فراخوان ثبت نام در بانک اطلاعات برند ایران بر روی سایت سازمان توسعه تجارت ایران با نشانی www.tpo.ir خبر داد و افزود: این فراخوان شامل حال کسانی است که در حوزه برند نسبت به ثبت برند در سازمان مرجع بین المللی برند wipo اقدام کرده اند می باشند.

وی با بیان اینکه متوسط ارزش 100 برند برتر دنیا حدود 20 میلیارد دلار اعلام شده اظهار کرد: اخیرا ارزش برند یک شرکت معتبر 153 میلیارد دلار ارزیابی شده که این امر بیانگر آن است که باید شرکت های ایرانی در حوزه برند بیشتر فعالیت کنند.

کرمانشاهی هدف از فراخوان ثبت نام در بانک اطلاعات برند ایران را شناسایی برندهای حوزه ملی، محصولات و بنگاه ها ، فرهنگ سازی، بستر سازی و آموزش عنوان کرد و افزود: این اقدام باعث می شود تا شرکت های ایرانی نیز جایگاه ویژه ای در دنیا داشته باشند.
۲۳ خرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۱۵
سازمان توسعه تجارت |
تعداد بازدید : ۱,۶۷۳