رئیس جمهوری در مجلس:

رئیس جمهوری در مجلس:
درآمد نفتی کشور ٣٠ درصد کاهش یافته است
  • شرایط جهانی به گونه‌ای است که درآمد اصلی کشور یعنی درآمد نفت، حدود ٣٠ درصد کاهش یافته است و ما باید با شرایط جدید کنار بیاییم.
  • به گزارش خبرنگار شانا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهوری کشورمان به منظور دفاع از محمود نیلی احمدآبادی، وزیر پیشنهادی علوم، در صحن علنی امروز (چهارشنبه، ٧ آبان) حاضر شد. وی در خلال سخنان خود گریزی به مسائل جهانی نفت زد و به صورت ضمنی به موضوع کاهش جهانی قیمت نفت اشاره کرد.

    رئیس جمهوری گفت: شرایط جهانی به گونه‌ای است که از درآمد اصلی کشور یعنی درآمد نفت، حدود ٣٠ درصد کاهش پیدا کرده و ما باید با شرایط جدید و وضع اقتصادی جهانی که البته همیشه در موضوع نفت، اقتصاد تنها حاکم نبوده و معمولاً سیاست و توطئه‌های جهانی هم نقش بسزایی داشته و دارد، کنار بیاییم.

    وی افزود: ما در شرایطی هستیم که متاسفانه منطقه ما از شمال آفریقا تا خاورمیانه‌ را ناامنی و بی‌ثباتی فراگرفته است، از شمال آفریقایش تا خاورمیانه‌اش همسایگان شرقی و غربی ما، از همه سمت مشکلات و ناامنی را شاهدیم.

    رئیس جمهوری گفت: چشم امید دوستان ما، مسلمانان و مردم منطقه به ملت بزرگ و متحد ایران اسلامی است و امروز به حمدالله ما شاهد یک تفاهم، توافق، همفکری و همدلی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم.

۷ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۳۳
خبرگزاری تسنیم |
تعداد بازدید : ۸۶۶