در ٧ ماه نخست امسال محقق شد

در ٧ ماه نخست امسال محقق شد
تولید بیش از سه میلیارد لیتر بنزین یورو ٤ در پالایشگاه شازند
  • پالایشگاه امام خمینی شازند در هفت ماه نخست امسال بیش از ٣ میلیارد و ٣٩ میلیون لیتر بنزین و دو میلیارد و ٧٨٠ میلیون لیتر نفت گاز یورو ٤ تولید و تحویل شرکت پخش و خطوط لوله داده است.
  • مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند در گفتگو با خبرنگار شانا اعلام کرد: کل تولید بنزین این پالایشگاه سه میلیاردو ١٦٠ میلیون لیتر بوده است که حدود ١٢٠ میلیون لیتر آن بنا به درخواست شرکت پالایش و پخش بنزین سوپر بوده است.

    علی شیرازی زاده با بیان این که زنجیره تولید فرآورده های باکیفیت در حال حاضر در این شرکت تکمیل است، تاکید کرد: همه واحدهای جدید و قدیم با آمادگی کامل به تولید محصول باکیفیت مشغول هستند.

    وی تصریح کرد: هم اکنون تنها مسئله مورد نظر تامین قطعات مورد نیاز است که این مهم هم از طریق مهندسی معکوس و ساخت داخل حل شده است.
    شیرازی زاده با بیان این که بیشتر قطعات مورد نیاز این شرکت از کالاهای ساخت داخل تامین می شود، اظهار کرد: بویژه در بخش تامین قطعات مکانیکی مشکلی وجود ندارد.

    مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی شازند همچنین به تعمیرات اساسی ٤ واحد از واحدهای فاز جدید این شرکت در نیمه نخست سال اشاره کرد و افزود: تعمیرات اساسی این شرکت به دلیل شرایط جوی منطقه معمولا در نیمه نخست سال انجام می شود.

    وی گفت: هم اکنون در حال برنامه ریزی برای تعمیرات اساسی واحدهای جدید RCD و RFCC در اوایل سال آینده هستیم.

۱۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰
شانا |
تعداد بازدید : ۸۰۹