مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت اعلام کرد:

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت اعلام کرد:
حمایت وزارت نفت از نمایشگاه بین المللی انرژی کیش
  • مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت،گفت: وزارت نفت و چهار شرکت تابعه این وزارتخانه در نمایشگاه انرژی کیش حضور خواهند داشت و این وزارتخانه از این نمایشگاه حمایت می کند.
  • به گزارش شانا، اکبر نعمت الهی اظهار کرد: وزارت نفت در راستای حمایت از نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، از شرکت ملی نفت خواسته است تا کلیه طرحهای سرمایه پذیر خود را برای ارائه به شرکت کنندگان نمایشگاه آماده کند، درواقع پروژه هایی که نیازمند سرمایه گذاری هستند، در نمایشگاه ارائه می شوند.

    وی با اشاره به اهمیت نمایشگاه و روند سرمایه گذاری در حوزه نفت و انرژی پس از مذاکرات اخیر هسته ای، گفت: جذب سرمایه گذار برای صنعت نفت در نمایشگاه تخصصی با محوریت سرمایه پذیری آن هم پس از مذاکرات خوب هسته ای می تواند زمینه ساز حضور سرمایه گذاران خارجی بیشتر شود.

    مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت اظهار کرد: با توجه به این که موضوع سرمایه گذاری برای نمایشگاه انرژی کیش به پیشنهاد روابط عمومی وزارت نفت بود، سعی داریم در آینده کلیه نمایشگاه های حوزه نفت را تخصصی برگزار کنیم.

    نعمت اللهی درباره حضور شرکت ملی گاز در این نمایشگاه، گفت: شرکت ملی گاز نیازمند به سرمایه گذاری است و می تواند با حضور در نمایشگاه ظرفیتهای موجود خود را معرفی کند، ممکن است در این نمایشگاه قراردادی امضا نشود اما دو طرف می توانند به تفاهم و زبان مشترکی برسند و شاید هم سرمایه گذاران، ایده هایی داشته باشند که می توانند به ما اعلام کنند تا در این زمینه به تفاهم مشترک دست یابیم.

    وی تصریح کرد: شرکتهای سرمایه گذاری که در زمینه پروژه های پالایشگاهی، خطوط انتقال و دیگر موارد در بخش صنعت نفت آمادگی دارند، می توانند در نمایشگاه حضور یابند و از زمینه های سرمایه گذاری آگاه شوند، حتی برای وزارتخانه های دیگر نیز با توجه به شرایط و ضوابط حوزه نفت برنامه ریزی شده و وزارت نفت از این اتفاق، استقبال می کند.

    به گفته نعمت الهی، ارائه راه حلهای سرمایه پذیری در کنار نمایشگاه با برگزاری همایش و کارگاه ها یا میزگردهایی میان کارشناسان نفتی و شرکتها و موسسه های سرمایه گذاری، بانکها و بیمه ها می تواند سازنده باشد تا از دیدگاه های ارائه شده، ایده بگیرند و به اندیشه مشترکی دست یابند.

    مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با تاکید بر اهمیت نمایشگاه انرژی کیش و حمایت این وزارتخانه از برگزارکنندگان نمایشگاه، گفت: هر اندازه نمایشگاه انرژی کیش علمی تر برگزار شود، به اهداف نمایشگاه نزدیکتر خواهد شد و در این میان وزارت نفت امیدوار است نتایج خوبی را از مراودات پیش رو  با سرمایه گذاران به دست آورد و این هزینه ها و زحمات، مقدمه ای برای ورود سرمایه ها و زمینه های سرمایه پذیری شود.

    به گزارش شانا، یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با محوریت سرمایه گذاری و سرمایه پذیری در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، آب،‌ برق و انرژیهای نو در تاریخ ٢٢ تا ٢٥ دی ماه امسال در منطقه آزاد کیش برگزار می شود.
۱۵ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۰۲
شانا |
تعداد بازدید : ۷۶۶