سوخت تقطیری

عضو محترم کمیسیون فرآورده های روغنی

 

باسلام

احتراماً در اجرای بندهای 2 و 3 از مصوبات جلسه مورخ 90/2/13 که به ریاست معاونت محترم پیشگیری و هماهنگی سازمانهای استانهای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با حضور نمایندگان گمرک ایران، وزارت صنایع و معادن و این اتحادیه تشکیل گردید، مبنی بر:

 بند دوم: با همکاری اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران شناسنامه فنی تمامی واحدهای فعال تولیدی روغنی تصفیه دوم تشکیل و تکمیل و تمامی تولیدات واحدهای تولیدی مشخص و برای هر محصول کدگذاری شود گزارش پیشرفت باید به صورت نوبه ای به ستاد ارائه گردد.

بند سوم: اتحادیه تولید و صادرکنندگان ضمن اطلاع رسانی به اعضاء آخرین وضعیت میزان تولید و تقاضا برای صدور سوخت تقطیری را حسب هر واحد تولیدی به عنوان آنالیز مربوطه به ستاد گزارش نماید.

لذا بدینوسیله از واحدهایی که دارای این محصول می باشند درخواست میگردد تا اطلاعات مشروحه ذیل را وفق مصوبات فوق کتباً به دبیرخانه اتحادیه با قید فوریت اعلام تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

1.      شناسنامه فنی واحد تولید شامل پروانه بهره برداری، ظرفیت عملی تولید برای هر محصول بر مبنای خوراک و اسناد مرتبط به همراه آنالیز مربوطه

2.      میزان موجودی روغن سوخت تقطیری به تناژ و مدت زمان تولید و جمع آوری آن

3.      آنالیز سوخت تقطیری (تصفیه شده و نشده) 

 

 

با احتــرام

نیما اسلامی

دبیـــرکل

 

۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۵۱
اتحادیه |
تعداد بازدید : ۲,۲۰۱