قائم مقام بانک گردشگری در نهمین همایش سالانه اتحادیه

قائم مقام بانک گردشگری در نهمین همایش سالانه اتحادیه
بانک گردشگری حدود 5 سال است فعالیت خود را شروع کرده تا بتواند خدمات‌دهی مناسب و رضایت بخشی را به مردم بخصوص فعالان اقتصادی ارایه کند.

در ادامه این مراسم قائم مقام مدیرعامل بانک گردشگری به چگونگی عملکرد این بانک و علاقمندی مجموعه آن به همکاری با اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی پرداخت و گفت: بانک گردشگری حدود 5 سال است فعالیت خود را شروع کرده تا بتواند خدمات‌دهی مناسب و رضایت بخشی را به مردم بخصوص فعالان اقتصادی ارایه کند.

جاویدنژاد اضافه کرد این بانک افتخار دارد امروز با بخش‌های مختلف اقتصادی فعالیت نماید و قصد دارد با تعامل و همکاری بیشتر با اتحایه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی در تامبن منابع با هدف برد برد بیش از پیش وارد عمل شود.

وی تصریح کرد: بانک گردشگری تمرکز بر خدمات‌رسانی با نگاه مجازی برای فعالان اقتصادی گذشته است تا بتواند از هدررفت زمان بروکراسی‌های اداری و... جلوگیری شود.

جاوید نژاد افزود: بانک گردشگری اکنون ۶۰ شعبه فعال را در سراسر کشور دارد و قصد داد تعداد این شعبات را به ۱۲۰ شعبه برساند هرچند تمایل آن به توسعه بانکداری الکترونیکی با نگاه مجازی است.

وی با بیان اینکه بانک گردشگری اکنون جزو ۲۰۰ شرکت برتر ایران شناخته شده است افزود: این بانک بانکی چابک است و درصدد است تا هر چه بیشتر خدمات خود را به بخش‌های اقتصادی ارائه دهد و تقاضا این است که فعالان اقتصادی نیز بانک را حمایت کنند. ما افتخار داریم درکشور که نفت خیز است با فعالان و دست‌اندرکاران این صنعت کار کنیم.

پروژه‌های نفت تعطیل،فقرا فقیرتر و اغنیا، غنی‌تر شدند

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
۱۳ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۵۷
opex |
تعداد بازدید : ۷۶۱