مهلت ثبت نام در جایزه ملی مدیریت انرژی تمدید شد

دبیرخانه اجرایی "جایزه ملی مدیریت انرژی" در تماسی با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد: با تصمیم کمیته راهبری جایزه، مهلت ثبت نام در نخستین دوره برگزاری این طرح ملی تا پایان بهمن ماه 1393 تمدید شد و صنایع انرژی بر می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی جایزه به نشانی  iran-ema.imi.ir و تماس با شماره 22651796 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آن اقدام نمایند.

این گزارش می افزاید جایزه ملی مدیریت انرژی همراستا با "سیاست‌های کلی اصلاح الگوی مصرف" و "سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی" ابلاغی رهبر حکیم انقلاب اسلامی و "قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی" مصوب  مجلس محترم شورای اسلامی و به منظور ترویج استانداردهای سیستم مدیریت انرژی و معیارهای مصرف بهینه انرژی و ایجاد انگیزه تشویقی برای صنایع جهت اعمال و ارتقای مدیریت انرژی طراحی و اجرا خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است که "سازمان مدیریت صنعتی"، "سازمان بهره‌وری انرژی ایران"، "شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت"، "ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست ریاست جمهوری" و "سازمان ملی استاندارد ایران"، برگزارکننده این جایزه هستند و وزیر محترم نیرو، این طرح ملی را در شهریورماه امسال و در دهمین همایش بین المللی انرژی رونمایی نمود.

از نقاط قوت مدل علمی جایزه آن است که مواد 11و 24 قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی را به‌طور همزمان مورد توجه قرار می‌دهد. لذا صنایع انرژی‌بر با حضور در این طرح ملی، ضمن تلاش برای به دست آوردن رتبه های برتر در فرآیند جایزه و استفاده از مشوقهای قانونی مختص به جایزه، ارزیابی جامعی نیز از وضعیت واحد تولیدی خود در زمینه های فنی و سیستمی انرژی و نیز جایگاه خود در مقایسه با دیگر شرکت‌های فعال بدست می آورند که می تواند برای تقویت برنامه های توسعه ای آنها مورد استفاده قرار گیرد.

۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۲۰
تعداد بازدید : ۷۷۶