مصرف بیش از ١,٧ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در منطقه البرز

مصرف بیش از ١,٧ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در منطقه البرز
مصرف انواع فرآورده های نفتی منطقه البرز در ١٠ماه امسال به بیش از ١,٧ میلیارد لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز به خبرنگار شانا گفت: از ابتدای امسال تا پایان دیماه، یک میلیارد و ٧٣٦ میلیون و ٧٢٩ هزار لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره در این منطقه مصرف شده است.

محمد ابراهیم توسلی تصریح کرد:در ٣٠٦ روز امسال، ٧٤٧ میلیون و ٧٥٧ هزار لیتر بنزین در منطقه البرز مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، کمتر از یک درصد افزایش داشته است.

وی سهم بنزین مصرفی در این بازه زمانی را ٧٦٧ میلیون و ٧٥٧ هزار لیتر اعلام کرد.

به گفته توسلی، در بازه زمانی یاد شده، ٥٦١ میلیون و ٣٩٤ هزار لیتر نفت گاز در منطقه البرز مصرف شد که این مقدار از کاهش ١,١ درصدی این فرآورده نفتی حکایت دارد.

وی در همین زمینه افزود: مصرف نفت گاز نیروگاههای این منطقه ٢٤٦ میلیون و ١٢٩ هزار لیتر، نفت گاز بدون نیروگاه ٣١٥ میلیون و ٢٦٥ هزار لیتر بوده است.
توسلی همچنین از مصرف ١٩٢ میلیون و ٤٧٢ هزار لیتر نفت گاز با استاندارد یورو ٤ در این منطقه خبر داد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز درباره نفت سفید مصرفی این منطقه نیز گفت:در ١٠ ماه امسال، مصرف نفت سفید با هشت درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال، به ٢٩ میلیون و ٥١٤ هزار لیتر رسیده است.

مدر شرکت ملی پخش فرآورده ها ینفتی منطقه البرز مصرف نفت کوره این منطقه را در مدت زمان یاد شده، ٣٩٨ میلیون و ٦٤ هزار لیتر بوده که از این مقدار ٣٥٤ میلیون و ٤٢٠ هزار لیتر آن به نفت کوره نیروگاهی اختصاص داشته است.

وی از کاهش ٨٢ درصدی مصرف این فرآورده خبر داد و گفت: استفاده از گاز طبیعی به جای نفت کوره از دلایل اصلی کاهش چشمگیر مصرف این فرآورده است.

۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۲۰
تعداد بازدید : ۱,۰۲۳