تهران میزبان هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدیدپذیر

تهران میزبان هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدیدپذیر
هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی که یکی از بزرگترین نمایشگاههای این حوزه در منطقه خاورمیانه است، از 2 تا 5 اسفند ماه با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش ایرنا از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر؛ در این نمایشگاه، شرکت ها، سازمان ها، صنعتگران و متخصص ایرانی و خارجی، آخرین و جدیدترین محصولات، خدمات و تکنولوژی های مرتبط با انرژی های نو و تجدیدپذیر و نیز صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی را در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

در هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی؛ جدیدترین دستاوردها و فن آوری های این حوزه نظیر انواع آبگرمکن های خورشیدی، سیستم های گرمایشی خورشیدی، نرم افزار مانیتورینگ مولدهای خورشیدی، نیروگاه های خورشیدی، سیستم های خورشیدی، پنلهای خورشیدی، توربین های بادی و سیستم های هیبریدی، تجهیزات انرژی خورشیدی و بادی، ممیزی انرژی و سیستم های هیبریدی، شبکه های توزیع برق، لامپ کم مصرف، دیتا لاگر، سیستم های مدیریت مصرف انرژی، چراغهای ال.ای.دی، کنتورهای دیجیتال، تولید و بهینه سازی ادوات و انواع باطری های یو.اس.پی ارائه خواهد شد.

برنامه ریزی برای بازدید چند هیات مختلف اقتصادی و دانشگاهی داخلی و خارجی و برگزاری دو همایش و چند نشست علمی و تخصصی برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی از سوی وزارت نیرو و با همکاری سازمان انرژی های نو ایران، سازمان بهینه سازی انرژی ایران و کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود. 

کیومرث جلیلیان دبیر ستاد برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های وزارت نیرو گفت: هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، فرصت مغتنمی است تا مشارکت کنندگان ایرانی و بین المللی، محصولات و خدمات خود را در حوزه صنعت انرژی در فضایی مناسب به نمایش گذ اشته و ضمن تبادل اطلاعات با یگدیگر، در جریان پیشرفت های این حوزه نیز قرار گیرند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه هر ساله میزبان شرکت های مختلفی از داخل و خارج از کشور است، افزود: شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر که مهمترین رویداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه محسوب می شود، با در نظرگرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را نیز هدایت می کنند.

دبیر برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، خاطرنشان کرد: امروزه مدیریت انرژی و نیز واقعی سازی قیمت ها در حوزه انرژی، عملا مسائل مرتبط با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و صرفه جویی انرژی را به یکی از مهمترین مسائل روز حوزه انرژی تبدیل کرده است. 

جلیلیان اضافه کرد: براین اساس و با توجه به اقبال گسترده شرکت های فعال این حوزه و حمایت همه جانبه دولت درخصوص حرکت به سمت صرفه جویی انرژی و نیز جایگزینی انرژی های تجدیدپذیر به جای سوخت های فسیلی، اهمیت برگزاری نمایشگاه انرژی های نو و تجدیدپذیر بیش از پیش نمایان می شود.

وی افزود: ارتقا سطح علمی و عملی متخصصان حوزه انرژی های نو، بهینه سازی انرژی، معرفی ظرفیت های جدید کشور، ارائه و آشنائی با فناوری های روز دنیا، ایجاد بستر لازم برای بهره مندی حداکثری از منابع تجدیدپذیر و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و بهره وری انرژی در جامعه برخی از اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی است.

هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی از 2 تا 5 اسفندماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.
۲ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۲۰
تعداد بازدید : ۵۳۰