برگزاری آخرین جلسه کمیسیون قیر سال 93 + عکس

    آخرین جلسه کمیسیون قیر سال 93 در روز یکشنبه مورخ 3/12/93 در ساعت 15 با حضور دبیرکل اتحادیه، رئیس کمیسیون و جمعی از اعضاء برگزار شد.

 جلسه کمیسیون قیر

 در این جلسه ابتدا درخواست عضویت شرکت تجارت آفرین سون قشم مطرح شد و پس از ارائه توضیحات توسط مدیرعامل شرکت مذکور و بحث و بررسی و رای گیری ، اعضاء کمیسیون به درخواست عضویت این شرکت رای مثبت دادند. عنوان گردید اتحادیه علاوه بر استفاده از مشاور بخش حقوقی از مشاور در بخش سرمایه گذاری و کارشناسانی که در این زمینه فعالیت دارند بهره گیری خواهند نمود و ضمناً توضیحاتی توسط کارشناس ذیربط در این مورد ارائه گردید.

 
 جلسه کمیسیون قیر

موضوع بحث و بررسی پیرامون مشکلات قیر مطرح و هر یک از حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند. موضوع ارائه راهکار های عملیاتی توسعه صادرات قیر و الزامات مورد نیاز، اهداف صادراتی سالهای 94 تا 96 مطرح و مقرر گردید اعضاء محترم کمیسیون نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه تا پایان این هفته به اتحادیه اعلام تا پس از جمع بندی به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام گردد.

جلسه کمیسیون قیر

در خاتمه دبیرکل اتحادیه پیشاپیش سال نو را تبریک و اظهار امیدواری کرد:  سال 94 سرشار از موفقیت و برکت برای کلیه اعضاء باشد.

۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۰۰۴