هشتمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی

هشتمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی

عضو محترم اتحادیه

 

با سلام و احترام

احتراماً پیرو اطلاع رسانی های قبلی در مورد برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاق های بازرگانی در روز دوشنبه مورخ 18/12/93 (فردا) موارد مشروحه ذیل را به اطلاع می رساند:

1-   زمان برگزاری انتخابات از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر به مدت 10 ساعت می باشد.

2-   مکان برگزاری انتخابات (برای اعضاء اتاق بازرگانی تهران) سالن میثاق مصلی تهران واقع در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی (عباس‌آباد) حد فاصل خیابان قنبرزاده و پل عابر پیاده  (کروکی پیوست) می باشد و اتاق  مذکور علاوه بر توصیه به استفاده از مترو برای سهولت در رفت‌وآمد رأی‌دهندگان، پارکینگ‌های شماره 4، 6 و 7 مصلی را نیز برای پارک خودروی افرادی که برای رأی دادن مراجعه می‌کنند، اختصاص داده است.

3-   اعضاء محترم اتاق های بازرگانی شهرستان ها می توانند، مکان برگزاری انتخابات را از طریق اتاق بازرگانی شهرستان مربوطه مورد پیگیری قرار دهند.

 

تذکر مهم: در نامه‌ای که از سوی دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های ایران به رؤسای هیات‌های نظارت بر انتخابات سراسر کشور ارسال شده تاکید شده که پذیرش وکالت‌نامه برای رأی دادن در انتخابات 18 اسفند ماه جاری غیرقابل قبول است. لذا برای رأی دادن باید حتما دارنده کارت، اعم از حقیقی و حقوقی، در سر صندوق حاضر شود و هیچ‌گونه وکالت‌نامه‌ای قابل پذیرش نیست.

 

بدیهی است حضور فعال اعضاء محترم در این انتخابات نشان دهنده روحیه تعاون و همبستگی درون بخشی و موید توجه خاص ایشان به پیشرفت مسائل اقتصادی و تجاری در کشور می باشد.  لذا بدینوسیله از اعضاء محترم درخواست می گردد، ضمن مراجعه به محل برگزاری انتخابات کاندیدهای عضو اتحادیه را مورد حمایت خود قرار دهند.          

 

هشتمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی                                                                          

با احترام،

مهدی اسپندیاری

دبیرکل

۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ۱۴:۳۵
تعداد بازدید : ۷۹۴