مزایای دو سقفه بودن درآمدهای نفتی در بودجه 94/پیش بینی بازگشت قیمت نفت به 100 دلار

مزایای دو سقفه بودن درآمدهای نفتی در بودجه 94/پیش بینی بازگشت قیمت نفت به 100 دلار
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح مزایای دو سقفه بودن درآمدهای نفتی در بودجه 94 گفت: پیش بینی بازگشت قیمت نفت به 100 دلار یکی از مزایای دو سقفه بودن بودجه است.
عبدالکریم هاشمی نخل آبادی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در ارزیابی از دو سقفه بودن درآمدهای نفتی در بودجه سال 94 گفت: این اقدام چند مزیت را به همراه دارد نخست این که با پیش بینی دو سقفه بودن درآمدهای نفتی در بودجه 94 در بعد مثبت موضوع اگر میزان فروش نفت افزایش یابد صندوق ذخیره ارزی تقویت و اعتبارات مورد نیاز طرح‌های عمرانی نیز تامین کنیم.

نماینده مردم میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک ، بشاگرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:با دید بدبینانه نیز در صورت ادامه روند فعلی نیز بودجه پیش بینی های لازم را در این خصوص داشته است.

هاشمی نخل ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیاروند کاهش قیمت نفت ادامه پیدا می کند یا خیر، تصریح کرد: در زمان بررسیبودجه هم پیش‌بینی می‌شد که روند کاهشی قیمت نفت ادامه نخواهد داشت و ماامیدواریم قیمت نفت در سال آینده حداقل به متوسط سال گذشته یعنی 100 دلاربرسد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با بیان این کهپیش بینی ها حاکی از افزایش قیمت نفت در سال آتی است، گفت: افزایش قیمت نفت و افزایش درآمدهای نفتی کشور در سال آینده این امکان وجود خواهد داشت که بخشی از عقب‌ماندگی که در اجرای طرح‌های عمرانی وجود داشته در سال آینده جبران شود.

۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ۲۰:۲۴
خانه ملت |
تعداد بازدید : ۴۵۸