جلوگیری از قاچاق بیش از ۳۲۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق در ۱۱ ماه گذشته

جلوگیری از قاچاق بیش از ۳۲۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق در ۱۱ ماه گذشته
دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه باقاچاق کالا وارز استان هرمزگان با اشاره به جمع آوری ۶ هزار و ۵۰۰ کارت سوخت خودروهای سنگین سرگردان در این استان گفت: با توجه به اینکه سهمیه سوخت هر کامیون روزانه ۱۵۰ لیتر در نظر گرفته شده با جمع آوری این کارتها روزانه از قاچاق ۹۷۵ هزار لیتر فرآورده های نفتی جلوگیری شد.
کناری با اعلام این خبر افزود: با جمع آوری این تعداد کارت سوخت از قاچاق 29 میلیون 250 هزار لیتر در هر ماه و 321 میلیون و 750 هزار لیتر سوخت در 11 ماهه سال جاری جلوگیری شد.

کناری اظهار داشت: در 11 ماهه سال جاری با پیگیری و تلاش اعضاء کمیسیون استان هرمزگان ضمن شناسائی بیش از6 هزارو 500 کارت سوخت سرگردان و اجاره ای خودروهای سایر استانها در محل جایگاه های عرضه سوخت، نسبت به مسدود کردن این کارتها اقدام شد.

کناری همچنین یادآور شد: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق در استان هرمزگان در11 ماه گذشته 95 عملیات پاکسازی در محله های آلوده در استان برگزار شد.
دبیرکمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت برمبارزه باقاچاق کالا وارز استان هرمزگان همچنین اعلام کرد: در دی ماه عملیات همزمان در خور بنذرک بعنوان بزرگترین عملیات کشف سوخت قاچاق در کشور موفق به کشف بیش از 35 فروند شناورحامل حدودیک میلیون 800 هزار لیتر سوخت قاچاق شدیم که این سوخت ها تحویل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شد.

۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۳۷
تعداد بازدید : ۶۳۷