برنامه‌های رییس جمهور در سفر به ترکمنستان

برنامه‌های رییس جمهور در سفر به ترکمنستان
رییس جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر سه‌شنبه و برای سفر رسمی دو روزه به ترکمنستان سفر می‌کند.
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور ضمن اعلام این خبرافزود: دکتر حسن روحانی به دعوت "قربان‌قلیبردیمحمداف"رییس جمهوری ترکمنستان شامگاه سه شنبه وارد شهر عشق آباد شده و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.
پرویز اسماعیلی گفت: مراسم استقبال رسمی رییس جمهور ترکمنستان از دکتر روحانی نیز صبح چهارشنبه و در کاخ ریاست جمهوری این کشور برگذار شده و سپس روسای جمهور دو کشور ملاقات دو جانبه خواهند داشت.
وی با اشاره به دیدار مشترک هیاتهای عالی رتبه دو کشور افزود: بعد از این دیدار مراسم امضای اسناد همکاری میان دو کشور برگذار شده و روسای جمهوری نیز برای دقایقی و در حضور خبرنگاران رسانه های جمعی سخن خواهند گفت.
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور غرس یک اصله نهال به نشانه دوستی دو ملت را از دیگر برنامه های دومین روز این سفر اعلام و افزود: روسای جمهور دو کشور همچنین عصر روز چهارشنبه در جمع تجار و بازرگانان ایرانی – ترکمنی حاضر و با آنان به گفتگو می نشینند.
اسماعیلی افزود: پس از ضیافت شام رییس جمهوری ترکمنستان که به افتخار رییس جمهوری کشورمان برگذار خواهد شد، دکتر حسن روحانی و هیات همراه شامگاه چهارشنبه به تهران باز خواهند گشت.

ضمناً نمایندگانی از اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران این هیئت را همراهی می کنند.

۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۴۰
باشگاه خبرنگاران |
تعداد بازدید : ۶۷۴