با مشارکت بانک رفاه کارگران، عملیات اجرایی پالایشگاه بنزین یورو 4 آغاز شد

با مشارکت بانک رفاه کارگران، عملیات اجرایی پالایشگاه بنزین یورو 4 آغاز شد
با مشارکت بانک رفاه کارگران و با اعتبار دو هزار میلیارد ریال، عملیات اجرایی پالایشگاه بنزین یورو 4 با ظرفیت اسمی تولید روزانه 6 هزار بشکه در روز در استان خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، کلنگ آغاز ساخت نخستین پالایشگاه بنزین یورو 4 شرق کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از نمایندگان مجلس، مسوولان استانی و مدیران بانک رفاه کارگران در شیروان به زمین زده شد.

براساس این گزارش، اعتبار اجرای این طرح 2 هزار میلیارد ریال است که از این میزان یک هزار و نود میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک رفاه کارگران است که مجری متعهد شده طرح را در مدت 36 ماه تکمیل کند.

طرح یادشده با مشارکت بانک رفاه کارگران و شرکت شستا، وابسته به سازمان تامین اجتماعی در زمینی به مساحت 10 هکتار و زیربنای 3.5 هکتار در شهرک صنعتی شیروان عملیاتی می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آیین با بیان اینکه استان خراسان شمالی از ابزار و پیش نیازهای لازم برای توسعه و پیشرفت برخوردار است، گفت: باید توانمندی های خود را تقویت کرده و با خودباوری برای کشور رشد و توسعه به ارمغان بیاوریم.

ربیعی ادامه داد: نرخ بیکاری در منطقه و استان حدود 2 تا 3 درصد بیشتر از میانگین کشوری است و امیدواریم احداث و انجام پروژه های از این دست بتواند به کاهش بیکاری و رونق و ایجاد نشاط در منطقه کمک کند.

وی با اعلام اینکه، 600 هزار بیمه شده جدید در کشور وجود دارد، افزود: اگر ریزش را از این عدد کم کنیم به صورت خالص حداقل برای 400 هزار نفر شغل رسمی ایجاد شده است و این پالایشگاه برای 500 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷
تعداد بازدید : ۴۶۷