زمزمه های تخلف در انتخابات اتاق بازرگانی/خاموشی: نمی دانم چطور از یک ائتلاف 40 نفره، 35 نفر برنده شد

زمزمه های تخلف در انتخابات اتاق بازرگانی/خاموشی: نمی دانم چطور از یک ائتلاف 40 نفره، 35 نفر برنده شد
خاموشی گفت: دولت نمی‌خواست قدیمی‌ها در اتاق بازرگانی بمانند. رئیس اسبق اتاق بازرگانی گفت: نمی‌دانم اعضای ائتلاف ˝برای فردا˝ چگونه برنده انتخابات شدند. معنا ندارد که از ۴۰ نفر ۳۵ نفر عضو ائتلاف برای فردا باشد.
علینقی خاموشی رئیس سابق اتاق بازرگانی با انتقاد از نتایج انتخابات اتاق بازرگانی تهران گفت: من نمی دانم اعضای ائتلاف "برای فردا" چگونه برنده انتخابات شدند و مطمئن نیستم رای ها را درست خوانده باشند.

او با انتقاد از رویه دولت در یک و سال و نیم اخیر گفت: بنای دولت این بود که قدیمی های اتاق مثل آقای میرصادقی، راسخ و چند تن دیگر رای نیاورند و افراد مدنظر خود وارد اتاق شوند.

رئیس سابق اتاق بازرگانی گفت: شخص آقای رئیس جمهور به دنبال اعمال نفوذ در انتخابات نبودند ولی برخی ها از درون دولت به دنبال مهندسی در روند برگزاری انتخابات بودند.

خاموشی که بیش از 25 سال رئیس اتاق بازرگانی بود با انتقاد از سهم بالای ائتلاف بری فردا در نفرات راه یافته به اتاق تهران گفت: معنا ندارد که از 40 نفر 35 نفر عضو عضو ائتلاف برای فردا باشد!

او گفت: در طول انتخابات های اتاق سابقه نداشته که 5 لیست برای شرکت در انتخابات داوطلب شوند و ائتلاف برنده 90 درصد از کرسی ها را از آن خود کند.

خاموشی گفت: دست ما برای اعتراض کردن به هیچ جا نمی رسد بنابراین اعتراضی نداریم و نتایج انتخابات تغییری نخواهد کرد.
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ۲۰:۳۶
نسیم آنلاین |
تعداد بازدید : ۵۶۵