تبدیل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به قطب گردشگری خلیج فارس

تبدیل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به قطب گردشگری خلیج فارس
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با بیان این که تبدیل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به یکی از قطبهای گردشگری خلیج فارس از اهداف این شرکت به شمار می آید، گفت: از ٢٧ اسفند ماه تا ١٥ فروردین امکانات رفاهی ویژه ای برای ٢ هزار سرمایه انسانی صنعت پتروشیمی و خانواده آنها در این منطقه فراهم می شود.

محمد صفائیان در گفتگو با خبرنگار شانا، با اشاره به ظرفیتهای گردشگری و آب و هوایی موجود در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در فصول سرد سال، گفت: قصد داریم با تکیه بر این ظرفیتها این منطقه را یکی از قطبهای گردشگری صنعت نفت تبدیل کنیم.

وی گفت: آموزش قواصی، گردش زیر دریایی، دستگاههای مخصوص ورزشهای آبی، کشتی تفریحی، دو سینمای ٦ بعدی، قطار بازی، زمین تنیس خاکی، سالنهای چند منظوره ورزشی، باغ پرندگان، چرخهای دو تا چهار نفره، حضور گروه ١٠ نفره خیابان هنر و ... بخشی از زیرساختهای ایجاد شده برای فراهم کردن اوقاتی خوش برای کارکنان صنعت پتروشیمی است.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد برگزاری تورهای دریایی را یکی از متنوع ترین برنامه های تفریحی برای نوروز ٩٤ دانست و گفت: در هریک از این تورها بیش از ١٠٠ تن برای آشنایی با طبیعت سواحل خلیج فارس با کشتی حمل می شوند؛ ضمن این که برگزاری ١٦ جشن شبانه با حضور خوانندگان محلی از سراسر کشور را باید یکی دیگر برنامه های جذاب امسال دانست.

صفائیان ایجاد فضای مناسب و شاد را از اولویتهای این شرکت خواند و گفت: امسال برای نخستین بار ورزش جامپینگ و ترانبولیگ در آب در استان بوشهر در منطقه عسلویه انجام می شود.

وی گفت: امسال در ایام نوروز در مجموع  شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به بیش از دو هزار خانوار خدمات ارائه می کند.

۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۰۴
تعداد بازدید : ۵۵۵