امیدوارم پس از فاز ١٢ خبرهای خوب بیشتری از پارس جنوبی بشنویم

امیدوارم پس از فاز ١٢ خبرهای خوب بیشتری از پارس جنوبی بشنویم
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، گفت: امیدوارم پس از بهره برداری از فاز ١٢، روند پیشرفت پروژه ها در میدان گازی پارس جنوبی ادامه یابد و خبرهای خوب بیشتری در آینده نزدیک برای همه ملت ایران اعلام شود.

سعید حافظی در گفتگو با خبرنگار شانا موفقیتهای حاصل شده در پارس جنوبی و فاز ١٢ را برای همه صنعت نفت خوشحال کننده برشمرد و گفت: اجرای فاز ١٢ پارس جنوبی نتیجه اعتماد به توان داخلی و توانمندی پیمانکاران داخلی است و در این میان، شرکت پتروپارس عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشته است.

وی اجرای فاز ١٢ پارس جنوبی را جزو افتخارات ملی همه ایرانیان خواند و اظهار امیدواری کرد که این روند در همه پروژه ها بویژه پروژه های توسعه میدان گازی پارس جنوبی ادامه یابد و در آینده نزدیک خبرهای خوب بیشتری برای همه ملت ایران اعلام شود.

همچنین رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هم با تاکید بر این که فاز ١٢ عرصه نمایش توانمندی داخلی است، گفت: اجرای این فاز با تلاش پیمانکاران در شرایطی مطلوب به ثمر نشسته است.

جوادی اجرای این فاز بزرگ را در پارس جنوبی همراه با رکوردهای فراوان برشمرد و گفت: راه‌اندازی ٦ واحد پالایشگاهی در طول یک سال، یک رکورد است که با اعتقاد و باور کارکنان مجموعه های دخیل در پروژه محقق شده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، گفت: اجرای این پروژه باوجود مشکلات و محدودیتهای بسیار خوب پیش رفت و خوشبختانه با تلاش پیمانکاران نتیجه این تلاشها امروز به ثمر نشسته است.

به گزارش شانا، فاز ١٢ پارس جنوبی که قرار است فردا به طور رسمی افتتاح شود، در تامین گاز زمستان امسال نقش قابل توجهی داشته و هم اکنون پالایشگاه گازی فاز ١٢ پارس جنوبی به ظرفیت کامل پالایشی رسیده است.

فاز ١٢ پارس جنوبی سهم قابل توجهی در میزان گاز درجای کشور و دنیا دارد و در جریان اجرای آن ابعاد مختلف رسیدگی به نیروی انسانی، سرمایه گذاری و میزان سودآوری بخوبی مدیریت شده است.

۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۳۴
تعداد بازدید : ۸۴۰