دبیرکل اتاق تهران از قطعی شدن نتایج انتخابات خبر داد

دبیرکل اتاق تهران از قطعی شدن نتایج انتخابات خبر داد
بازشماری دستی نتایج اولیه را تایید کرد
 انجمن نظارت بر هشتمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و هیات نظارت بر انتخابات اتاق تهران، امروز 25 اسفندماه، نتایج اولیه اعلام شده در این دور از انتخابات را تایید کردند و نتیجه را قطعی خواندند.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، بنا به درخواست برخی نامزدهای این دوره از انتخابات بازشماری بخشی از آرا به صورت تصادفی در حضور تعدادی از نامزدهای معترض و اعضای انجمن نظارت انجام شد که حاصل آن تایید نتیجه اولیه اعلام شده بود.

به گفته دبیرکل اتاق تهران صبح امروز در سالن طبقه پنجم اتاق تهران، با حضور مجتبی خسروتاج و حسین نقره‌کار شیرازی از اعضای انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، تعداد 359 تعرفه رای از صندوق انتخابات اتاق تهران، یعنی بیش از10 درصد آرا، به صورت دستی بازشماری شد. ابراهیم بهادرانی گفت: «شمارش این تعداد رای، در حضور تمام اعضای هیات نظارت بر انتخابات اتاق تهران و آقایان خسروتاج و نقره‌کار شیرازی، دو تن از اعضای انجمن نظارت بر انتخابات سراسر کشور و همچنین تعدادی از نامزدها صورت گرفت که در نهایت نتیجه اولیه شمارش آرا تایید شد.»

بهادرانی عنوان کرد که شمارش دستی آرا در تعرفه‌هایی که به صورت اتفاقی انتخاب شده بود، هماهنگی کاملی با نتیجه شمارش مکانیزه داشت. او افزود: «نتایج به قدری صحیح و درست بود که نامزدهایی که درخواست شمارش آرا به صورت دستی را داشتند نیز نتیجه را پذیرفته و مورد تایید قرار دادند و از تلاش کادر برگزارکننده انتخابات نیز تقدیر کردند.» دبیرکل اتاق تهران در پایان افزود که نتیجه بازشماری بخشی از آرا به صورت دستی در این نشست صورتجلسه شد و به امضای حاضران رسید تا نتیجه انتخابات اتاق تهران قطعی شود.

به این ترتیب همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود چهل نفری که در چهار حوزه بازرگانی (16 نفر)، صنعت (14 نفر)، کشاورزی (6 نفر) و معدن (4 نفر) حایز بیشترین آرا شده‌اند به عنوان اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران در دور هشتم فعالیت خواهند کرد.
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲
تعداد بازدید : ۵۵۷