اتوبوسهای تندروی تهران ماهانه چقدر سوخت مصرف می کنند؟

اتوبوسهای تندروی تهران ماهانه چقدر سوخت مصرف می کنند؟
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: ماهانه حدود ٧ میلیون لیتر سوخت از طریق شرکت پخش فرآورده های نفتی میان سامانه های تندرو شرکت واحد توزیع و مصرف می شود.
به گزارش اوپکس از روابط عمومی وزارت نفت، پیمان سنندجی به همکاریهای شرکت متبوع خود با وزارت نفت اشاره و تاکید کرد: شرکت های تابعه وزارت نفت بطور کلی وظیفه تامین سوخت مصرفی ناوگان دیزلی، گازسوز و هیبریدی این شرکت را برعهده دارند، بطوریکه ماهانه حدود ٧ میلیون لیتر سوخت از طریق شرکت پخش فرآورده های نفتی به سامانه های تندرو شرکت واحد توزیع و مصرف می شود.

وی افزود: جایگاههای سی.ان.جی نیز گاز مصرفی خود را از شبکه گاز سراسری که تحت پوشش شرکت گاز استان تهران است، تامین می کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به حجم بالای مصرف سوخت در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، همکاری این شرکت با وزارت نفت تنها محدود به تحویل سوخت نبوده و کیفیت سوخت مصرفی به عنوان یکی از پارامترهای اصلی نیز متناسب با توصیه مراجع ذیربط فعال در زمینه زیست محیطی مورد رصد و کنترل قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به توزیع بنزین یورو٤ در کلانشهرهای کشور اشاره و عنوان کرد: کیفیت پایدار سوخت لازمه هرگونه سرمایه گذاری و اقدام در جهت ارتقای استاندارد زیست محیطی موتور خودروها محسوب می شود و هرگونه عدم انطباق سوخت و سیستم تولید نیروی اتوبوسها موجب افزایش هزینه های اولیه خرید و تعمیرات و نگهداری خواهد شد.

سنندجی به همکاری مستمر شرکت پخش فرآورده های نفتی با اتوبوسرانی تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به انتقال مسئولیت جایگاههای توزیع سوخت، بویژه جایگاههای سی.ان.جی به پیمانکاران مربوطه، شرکت پخش فرآورده های نفتی مکلف به انجام بازدیدهای ادواری در زمینه وضعیت ایمنی و اچ.اس.یی جایگاهها و ارائه گزارشهای لازم در جهت برطرف کردن نواقص بوده که البته این شرکت تاکنون در این زمینه نیز همکاریهای مناسب و مستمر را انجام داده است.
۹ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸
تعداد بازدید : ۶۰۱