تسلیت برای فوت همکار رسانه ای

تسلیت برای فوت همکار رسانه ای
حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی، دو نفر از خبرنگاران کشورمان روز سه شنبه با سقوط هواپیمای ایرباس شرکت آلمانی در جنوب فرانسه به دیار باقی شتافتند.

 مرحوم جوادی که نزدیک به یک دهه سابقه فعالیت رسانه ای داشت، در سال های اخیر در روزنامه وطن امروز قلم می زد و از خبرنگاران تحریریه نشریه دنیای انرژی اتحادیه بود. وی به دلیل تسلط به زبان اسپانیایی در ترجمه و تدوین مطالب بخش بین الملل همکاری نزدیکی با این نشریه داشت.

اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران ضمن تسلیت این مصیبت دردناک به خانواده های آنان و جامعه رسانه ای کشور، از درگاه خداوند متعال برای این دو عزیز از دست رفته، غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می نماید.

گفتنی است؛ حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم، برای پوشش رسانه ای بازی تیم های بارسلونا و رئال مادرید به اسپانیا رفته بودند که در بازگشت از بارسلون به دوسلدورف، هواپیمای ایرباس A320در کوه های جنوب فرانسه دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. آنها قصد داشتند از آلمان راهی اتریش شده تا مسابقه تیم ملی ایران مقابل شیلی که امروز (پنج شنبه) برگزار می شود را پوشش دهند. مرحوم حسین جوادی دانشجوی ترم دوم کارشناسی ناپیوسته خبرنگاری ورزشی دانشکده خبر بود.

 شمار سرنشینان این هواپیما 148 نفر شامل 142 مسافر، دو خلبان و چهار خدمه عنوان شده که همگی در این حادثه هوایی در گذشتند.

۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ۰۷:۳۵
تعداد بازدید : ۷۹۲