ورود ٢٥٠ نیروی جدید به پالایشگاه بندرعباس

ورود ٢٥٠ نیروی جدید به پالایشگاه بندرعباس
همزمان با آغاز سال نو، ٢٥٠ نیروی تازه استخدام به صورت قرارداد مدت موقت به شرکت پالایش نفت بندرعباس وارد شدند.

به گزارش شانا مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با بیان این که نیروی انسانی متخصص و متعهد مهمترین سرمایه این شرکت است، گفت: با بهره وری مناسب نیروی انسانی متخصص می توان از تجهیزات و صنایع نیز بیشترین بهره برداری و تولید را به دست آورد.

هاشم نامور به حساسیت کار در پالایشگاه و نقش آموزش در آن اشاره کرد و گفت: آموزشهای تئوری و عملی به صورت تخصصی در این شرکت برای کارکنان برگزار می شود.

به گفته وی بر این اساس، نخستین گروه از نیروهای تازه کار به مدت ٢٠ روز دوره های لازم را  شامل آموزشهای توجیهی اداری، حراستی، عملیاتی، اچ اس یی و فرهنگی می گذرانند.

نامور با اشاره به این که علم و تجربه لازمه یکدیگر است گفت: تجربه در عمل به دست می آید و باید با تلاش و کوشش مهارتهای تخصصی و سطح آگاهی در میان کارکنان افزایش یابد.

نامور با تاکید بر اهمیت جایگاه نظم و انضباط و اخلاق در شرکت تصریح کرد: لازمه فعالیت در پالایشگاه، تخصص بالا، داشتن مهارت، پشتکار و علاوه بر آن دانش روز است که عملکرد و افتخارات کسب شده از سوی این شرکت نیز از وجود این شاخصه ها در کارکنان این مجموعه نشان دارد.

وی در ادامه این نشست با اشاره به جایگاه شرکت پالایش نفت بندرعباس در کشور گفت: این شرکت ١٨ درصد فرآورده های نفتی مورد نیاز کشور را تامین می کند و به لحاظ ظرفیت پس از پالایشگاههای آبادان و اصفهان رتبه سوم را دارد.

برپایه این گزارش، شرکت پالایش نفت بندرعباس به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق برگزاری آزمون در سال ٩٣و با انجام مصاحبه های تخصصی، ٢٥٠ نفر را جذب کرد که نخستین گروه از نیروهای قرارداد مدت موقت استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس طی دو روز اخیر وارد پالایشگاه شدند.

گفتنی است: این شرکت دارای ظرفیت اسمی پالایش روزانه ٣٥٠ هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی است.

۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۳۱
تعداد بازدید : ۴۹۱